|
Pvd @ ???? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Massive84 |
Paul van dyk zingen?
Ik heb die gast nog nooit horen praten, ben benieuwed |
|
|
| Sabina |
Kaartjes liggen alweer veilig bij mij thuis :D
Ach Tiesto was vorige week ook iets van 25 euro... waarom dan niet voor Paul van Dijk?
Mij hoor je niet klagen.... komen tenminste de echte fans en partypeople :D
C U All there!! |
|
|
| jploveparade |
Kijk dat is de spirit!
Dus de (magere) checklist voor nu is:
Sabina
jploveparade + friend
mgerrits
remy d
Kom kom niet zo verlegen... ;) |
|
|
| Remy D |
| Voor 90% zeker ben ik er ook! |
|
|
| Sabina |
| En Flipper en Odyne?????? |
|
|
| HBtje |
:(
22 euro voor 2 uur benjamin bates en 3 uur pvd......... daarna 3 uur wachten op een trein en ook nog ns problemen met het werk donderdagavond, ben dan wel een "echte" (:o) fan, dit is helaas toch net iets teveel van het goede |
|
|
| jploveparade |
Ik sta op de gastenlijst dus zal weer wat leuke backstage pics nemen :)
Net bevestigd: 14 November hebben m'n vriendin en ik een officieel interview met PvD in New York, een paar uur voor zijn gig in Roxy! :crazy: :eyespop: |
|
|
| robin |
 |
|
|
| franzelare |
wel , ik wou hier misschien nog heen maar de dag erna is sven vath in de offcorso en de dag daarna is ILT.
waarom is er de ene keer geen reet tedoen en de volgende keer zijn alle feesten vlak achter elkaar :conf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik sta op de gastenlijst dus zal weer wat leuke backstage pics nemen :)
Net bevestigd: 14 November hebben m'n vriendin en ik een officieel interview met PvD in New York, een paar uur voor zijn gig in Roxy! :crazy: :eyespop: |
Super super super gaaf voor je man! Kicken!!! Hoe regel je dat allemaal? Via je eeuwig durende fanschap en je site? :D
Heel erg gaaf voor je!
Veel succes en plezier!
We willen het interview natuurlijk wel lezen!
JP, als ik weer wat geld heb wil ik zeker een keer met je mee naar Duitsland ofzo!
(btw, is er geen mogelijkheid om een thread hierover te maken, en dan de 5 beste vragen van TA'ers mee te nemen? Just an idea...) |
|
|
| jploveparade |

^^^hehehe ;)
On topic: wie komen er nu allemaal? :) |
|
|
|
|