|
Pvd @ ???? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jploveparade

^^^hehehe ;)
On topic: wie komen er nu allemaal? :) |
Reageer eens op mijn post man :)
En ik vond de cd best tegenvallen eigenlijk. Heb um dit weekend even geluisterd. Hou niet van vocals oa. |
|
|
| jploveparade |
Hoe regel je dat allemaal? PvDPlanet :)
JP, als ik weer wat geld heb wil ik zeker een keer met je mee naar Duitsland ofzo! Ga sparen :p
Is er geen mogelijkheid om een thread hierover te maken, en dan de 5 beste vragen van TA'ers mee te nemen? Had ik al aan gedacht :)
;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Hoe regel je dat allemaal? PvDPlanet :)
JP, als ik weer wat geld heb wil ik zeker een keer met je mee naar Duitsland ofzo! Ga sparen :p
Is er geen mogelijkheid om een thread hierover te maken, en dan de 5 beste vragen van TA'ers mee te nemen? Had ik al aan gedacht :)
;) |
:D Oke, duidelijk :D :D
Ben bezig oh grote meneer JP, meneer meneer! |
|
|
| Remy D |
| Ik heb net mijn kaartjes gehaald. :D |
|
|
| Sabina |
Vega 4 zal er ook bij zijn :D
Heerlijk!!!! |
|
|
| jploveparade |
| John is een aardige vent. Als je de kans krijgt moet je maar eens een praatje met hem maken :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik ben van de partij... :). Gister nog ff snel mijn kaarten gehaald...lijkt dus dat het niet eens uitverkocht is... Dan is het in ieder geval niet zo propvol :). |
|
|
| jploveparade |
Jesus wat is die Irene van der Laar lelijk in het echt zeg :nervous:
Leuk feestje, verslag volgt |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Jesus wat is die Irene van der Laar lelijk in het echt zeg :nervous:
Leuk feestje, verslag volgt |
Ik heb der nie eens gezien man!
Voor de rest was het wel een relaxed feestje. Veeeeel mooie vrouwtjes! :D
En PvD zette ook wel een aardig leuk setje neer :) |
|
|
| Partyhardy! |
| ja toffe pics JP :) maar ik vind ze wel van bar slechte kwaliteit helaas :( |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja toffe pics JP :) maar ik vind ze wel van bar slechte kwaliteit helaas :( |
Mijn Flashcard is stuk. Van de 128mb zijn er nog maar 12 beschikbaar, dus moet ik flink bezuinigen op kwaliteit :whip:
Ja, ben te lui om een nieuwe kaart aan te schaffen :nervous: |
|
|
|
|