return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Pvd @ ???? (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by jploveparade


^^^hehehe ;)

On topic: wie komen er nu allemaal? :)


Reageer eens op mijn post man :)
En ik vond de cd best tegenvallen eigenlijk. Heb um dit weekend even geluisterd. Hou niet van vocals oa.
jploveparade
Hoe regel je dat allemaal? PvDPlanet :)

JP, als ik weer wat geld heb wil ik zeker een keer met je mee naar Duitsland ofzo! Ga sparen :p

Is er geen mogelijkheid om een thread hierover te maken, en dan de 5 beste vragen van TA'ers mee te nemen? Had ik al aan gedacht :)

;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by jploveparade
Hoe regel je dat allemaal? PvDPlanet :)

JP, als ik weer wat geld heb wil ik zeker een keer met je mee naar Duitsland ofzo! Ga sparen :p

Is er geen mogelijkheid om een thread hierover te maken, en dan de 5 beste vragen van TA'ers mee te nemen? Had ik al aan gedacht :)

;)



:D Oke, duidelijk :D :D
Ben bezig oh grote meneer JP, meneer meneer!
Remy D
Ik heb net mijn kaartjes gehaald. :D
Sabina
Vega 4 zal er ook bij zijn :D

Heerlijk!!!!
jploveparade
John is een aardige vent. Als je de kans krijgt moet je maar eens een praatje met hem maken :)
HiGH_NrG
Ik ben van de partij... :). Gister nog ff snel mijn kaarten gehaald...lijkt dus dat het niet eens uitverkocht is... Dan is het in ieder geval niet zo propvol :).
jploveparade
Jesus wat is die Irene van der Laar lelijk in het echt zeg :nervous:

Leuk feestje, verslag volgt
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by jploveparade
Jesus wat is die Irene van der Laar lelijk in het echt zeg :nervous:

Leuk feestje, verslag volgt


Ik heb der nie eens gezien man!

Voor de rest was het wel een relaxed feestje. Veeeeel mooie vrouwtjes! :D

En PvD zette ook wel een aardig leuk setje neer :)
jploveparade
foto's

http://paulvandyk.hyperboards.com/i...&num=1066401868

Partyhardy!
ja toffe pics JP :) maar ik vind ze wel van bar slechte kwaliteit helaas :(
jploveparade
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja toffe pics JP :) maar ik vind ze wel van bar slechte kwaliteit helaas :(


Mijn Flashcard is stuk. Van de 128mb zijn er nog maar 12 beschikbaar, dus moet ik flink bezuinigen op kwaliteit :whip:

Ja, ben te lui om een nieuwe kaart aan te schaffen :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement