return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Nu kostar det pengar att lyssna på Digitally Imported
View this Thread in Original format
reveal
iaf om man vill ha bättre kvalitet än 96kbps...kolla priserna här
http://www.digitallyimported.com/pro/signup/

är det bara ett test, eller kommer fler och fler att följa efter?

:whip:
Cryptic
blah, fett me dåligt asså..

Aja, får vel kolla priserna.
Connector
Var bara en tidsfråga egentligen... Bandbredd är inte direkt billigt!
Cryptic
Tja.. dom tog juh in bra mkt donations och la upp ett antal servrar. Ganska lågt av dom att ta donations och sen "tjäna" pengar på det.

Jag tänker iaf inte betala 100kr/mån för duglig kvalite.
mindshooter
100 kr i månaden är myyyyyycket pengar...kommer aldrig att funka....då övergår jag hellre till en annan kanal...måste ha 128 kbps iaf... förstår dock att dom måste ha pengar...det kostar fett mycket sånt där..
reveal
håller med om att man måste ha 128 kbps, 96 låter märkbart sämre...

vad säger DI-residenten DJ Irish om detta måntro?
St_Andrew
Förstår att dom måste tjäna pengar, men dom borde ju kunna ha en reklam variant eller så? o sen tycker jag att 100kr/mån e på TOK för mkt för en decent tranceradiostation... $3 vore väl kanske okej... och ungefär vad det kostar kan jag tänka mig...
RebeL9
vem 17 betalar 100 kr i månaden när man kan få samma sak helt gratis, syftar på Tranceairwaves och Basicbeats.
skabbigt av DI.
mindshooter
man kan iofs inte få samma sak på de andra....DI är mer än bara vanlig trance... jag kommer sakna chill-musiken och Psy musiken...
ScuL
hmm. lyssnade faktiskt aldrig till DI så jag saknar ingenting nu :)

ice_key
DI..... lyssnar aldrig på nätkanaler, så mig kvittar det faktiskt, har mycket med musik på mina diskar + att jag får hem nytt hela tiden :)
SWE_TRANCE
Själv lyssnar jag ca 5 timmar om dagen på DI...
Så detta var en tråkig nyhet.. :(
Håller med föregående talare om att +100kr/mån är lite väl mkt.
runt 30:- hade jag kunnat betala...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement