|
Nu kostar det pengar att lyssna på Digitally Imported
|
View this Thread in Original format
| Cryptic |
blah, fett me dåligt asså..
Aja, får vel kolla priserna. |
|
|
| Connector |
| Var bara en tidsfråga egentligen... Bandbredd är inte direkt billigt! |
|
|
| Cryptic |
Tja.. dom tog juh in bra mkt donations och la upp ett antal servrar. Ganska lågt av dom att ta donations och sen "tjäna" pengar på det.
Jag tänker iaf inte betala 100kr/mån för duglig kvalite. |
|
|
| mindshooter |
| 100 kr i månaden är myyyyyycket pengar...kommer aldrig att funka....då övergår jag hellre till en annan kanal...måste ha 128 kbps iaf... förstår dock att dom måste ha pengar...det kostar fett mycket sånt där.. |
|
|
| reveal |
håller med om att man måste ha 128 kbps, 96 låter märkbart sämre...
vad säger DI-residenten DJ Irish om detta måntro? |
|
|
| St_Andrew |
| Förstår att dom måste tjäna pengar, men dom borde ju kunna ha en reklam variant eller så? o sen tycker jag att 100kr/mån e på TOK för mkt för en decent tranceradiostation... $3 vore väl kanske okej... och ungefär vad det kostar kan jag tänka mig... |
|
|
| RebeL9 |
vem 17 betalar 100 kr i månaden när man kan få samma sak helt gratis, syftar på Tranceairwaves och Basicbeats.
skabbigt av DI. |
|
|
| mindshooter |
| man kan iofs inte få samma sak på de andra....DI är mer än bara vanlig trance... jag kommer sakna chill-musiken och Psy musiken... |
|
|
| ScuL |
| hmm. lyssnade faktiskt aldrig till DI så jag saknar ingenting nu :) |
|
|
| ice_key |
| DI..... lyssnar aldrig på nätkanaler, så mig kvittar det faktiskt, har mycket med musik på mina diskar + att jag får hem nytt hela tiden :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Själv lyssnar jag ca 5 timmar om dagen på DI...
Så detta var en tråkig nyhet.. :(
Håller med föregående talare om att +100kr/mån är lite väl mkt.
runt 30:- hade jag kunnat betala... |
|
|
|
|