|
קטע לא ברור אבל משמח
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אמא שלי מעירה אותי בבוקר
"חן אתה טס איתי מחר לשבועיים לארהב"
ואני כזה
"בכייף אני אומר"
אז חבר'ה, ממחר אני לא פה לאיזה שבועיים
שמרו על עצמכם ! |
|
|
| Flotser |
חחח זה כמו באבא גנוב :)
יאללה תעשה חיים
:D |
|
|
| Scorchio |
בן זונה...
תעשה חיים אח שלי |
|
|
| TranceGiant |
| can u make a little stop in austria and pick me up? :mad: |
|
|
| TinkerbeL |
וואי איזה כיף לך.... אני טסה עוד 3 חודשים לארה"ב
קיצר תהנה ותביא מזכרות.......
אם תגיע לניו יורק אל תשכח להביא לכולם כובעים וחולצות של
I love NY |
|
|
| -CosmicFire- |
הלוואי עליי שהיו עושים לי כזאת הפתעה :D
שהייתי אמור לטוס בחופש ובסוף לא טסתי.. |
|
|
| coby |
וואי איזה כיף זה
יאאלה תקופץ איתי מחר לחול ??
סתם נעשה איזה טיול.. אחלה אמא ישך |
|
|
| LioR |
נראה לי שחלמת...
איזה כיף לך הלוואי שיעירו אותי מחר
"ליאור אל תשאל !!! אנחנו טסים לחודש וחצי להוואי!!! אתה תפסיד לימודים!! לאאא"
*לא להתייחס ילד על סמים*
:toothless |
|
|
| Segev |
אמא שלי כמעט אותו דבר רק שארחי שהיא מעירה אותי היא לא אומרת טסים לארה"ב חפיף..
תהנה אחי ותעשה חיים :crazy: |
|
|
| Rising |
אחלה ספונטנית שבעולם....
ביי אחי תהנה |
|
|
|
|