return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
קטע לא ברור אבל משמח
View this Thread in Original format
DjChook
אמא שלי מעירה אותי בבוקר

"חן אתה טס איתי מחר לשבועיים לארהב"

ואני כזה

"בכייף אני אומר"

אז חבר'ה, ממחר אני לא פה לאיזה שבועיים


שמרו על עצמכם !
Flotser
חחח זה כמו באבא גנוב :)

יאללה תעשה חיים
:D
DjChook
תודה גבר
Djsamorai
תהנה אחייי !!
Scorchio
בן זונה...



תעשה חיים אח שלי
TranceGiant
can u make a little stop in austria and pick me up? :mad:
TinkerbeL
וואי איזה כיף לך.... אני טסה עוד 3 חודשים לארה"ב

קיצר תהנה ותביא מזכרות.......
אם תגיע לניו יורק אל תשכח להביא לכולם כובעים וחולצות של
I love NY
-CosmicFire-
הלוואי עליי שהיו עושים לי כזאת הפתעה :D
שהייתי אמור לטוס בחופש ובסוף לא טסתי..
coby
וואי איזה כיף זה

יאאלה תקופץ איתי מחר לחול ??
סתם נעשה איזה טיול.. אחלה אמא ישך
LioR
נראה לי שחלמת...


איזה כיף לך הלוואי שיעירו אותי מחר

"ליאור אל תשאל !!! אנחנו טסים לחודש וחצי להוואי!!! אתה תפסיד לימודים!! לאאא"

*לא להתייחס ילד על סמים*

:toothless

Segev
אמא שלי כמעט אותו דבר רק שארחי שהיא מעירה אותי היא לא אומרת טסים לארה"ב חפיף..

תהנה אחי ותעשה חיים :crazy:
Rising
אחלה ספונטנית שבעולם....
ביי אחי תהנה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement