|
קטע לא ברור אבל משמח (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Yuval |
מקנא בך!
תעשה חיים אחי :D |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by LioR
נראה לי שחלמת...
איזה כיף לך הלוואי שיעירו אותי מחר
"ליאור אל תשאל !!! אנחנו טסים לחודש וחצי להוואי!!! אתה תפסיד לימודים!! לאאא"
*לא להתייחס ילד על סמים*
:toothless |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב חן שתהנה ואין לי מילים על הפתעה הלוואי על כול אחד פה:D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| DjChook |
| חחח ת'אמת זה היה הערה בפלאפון |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה תהנה אח שלי
ראסמי ספונטניות..
וגם לי עשו הפתעה קטנה..
ההורים שלי טסים לשבוע
אני לבד בבית..
יאאאא
מסיבה, בלבלות...
:crazy: |
|
|
| DJ_Yuval |
בונה איזה קטע!!!!!!!!!!!1
עכשיו ההורים שלי אומרים לי שהם הולכים לברלין שבוע הבא ל4 ימים
Woooohoooo!!!
שבוע הבא מפגש אצלי בבית!!!!!!
:eyes: :eyes: |
|
|
| Triple-z |
אתמול אמא שלי מעירה אותי ואומרת לי
שמע מחר יורדים לשבועיים לעזה
ואני כזה וואלה בכיף.. :tongue2 :happy2: :nervous:
חחח
סתם
תהנה אחי
ונצל תהזדמנות לקניות של דברים שאין בארץ..
הלוואי עלי :( |
|
|
| Hell_Copter |
ואמא שלי לא מעירה אותי...
תעשה חיים אח של אח של אח שלו!!!
דבר אחד אני יכול להגיד שהיה יכול להיות יותר טוב... אם היית נוסע עם אמא של שחר... כוסית!!!!!!! :D
קיצר... עלה והצלח וזיין אמריקאיות... זה הרי קצת יותר רחוק משוודיה... :) |
|
|
| H.A. |
הלוואי עלי כזו הפתעה
תהנה אח, תחזור תספר חוויות :) |
|
|
| DjChook |
תודה
אני אספר אל תדאגו |
|
|
| s0undw4v3 |
כושיות
תזיין כושיות
למרות שיש הרבה כאלה בארץ... אבל אם מזיינים אותן בארה"ב זה יותר רספקט.
רק תיזהר מניגרים עם בנדנות :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
כושיות
תזיין כושיות
למרות שיש הרבה כאלה בארץ... אבל אם מזיינים אותן בארה"ב זה יותר רספקט.
רק תיזהר מניגרים עם בנדנות :D |
לא מותק אלה אתיופיות... הן רק וונאבי של כושיות :D
וחן נזהר ממספיק ניגרים באיה נאפה... גם אני הייתי צריך להזהר... בעיקר מהזה שהתחיל איתי :rolleyes:
עושה לי כזה... רואים שאתם ישראלים... אבל אותך אני בחיים לא ישכח
ואז חן עושה לי כזה... פאק אחי בוא נלך הוא עושה לך עיניים |
|
|
|
|