return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
YIPPPEEE eindelijk naar Kreta!!
View this Thread in Original format
Bellie
eindelijk is het zover.Na Blik ga ook ik jullie voor 2 weekies verlaten....vanacht gaan ik met mn buddy's naar Kreta...:)
heb vette zin joh.kan echt niet wachten...
Als ik jullie niet meer spreek...Doe rustig aan en tot de 22ste :D

GREETZ!!
TranceFool
Veel plezier Bellie, voor mij is het nog dichterbij, ik ga a.s.maandag 10 dagen naar Lloret:D :D en de laatste avond dat we daar zijn draait TIESTO in Bumpers, yeah!!!!!:D :D
Ik ben dus weg van 9 t/m 19 juli
Bellie
quote:
Originally posted by TranceFool
Veel plezier Bellie, voor mij is het nog dichterbij, ik ga a.s.maandag 10 dagen naar Lloret:D :D en de laatste avond dat we daar zijn draait TIESTO in Bumpers, yeah!!!!!:D :D
Ik ben dus weg van 9 t/m 19 juli


Thnx man :)
maaruh hoe bedoel je voor jou is het nog dichterbij??
ik ga vanacht om 5:15 :).
ik blijf van 6 t/m 21 juli :D 2 weken helemaal LOS!!

GREETZ!!
Miss Proximus
hey ik hoop dat t een vette en vruchtbare ;) vakantie wordt bellie...ik zal je missen, maar....ik ga t wel redden geloof ik :D

feest ff wat xtra voor mij, omdat ik pas in t najaar weg ga...:(

na jah....kortom: geniet van de zon, t strand, de zee, de drank, de clubs, de katers, de vrouwtjes, de morning-afters haha, de kroegjes, de restaurantjes........en verder weet ik niets :)
M5
na die VEELzeggende post van Miss P valt er niet veel meer te zeggen.......VEEL PLEZIER KEREL :)
Remy D
Ja veel plezier man. :D
Henkie_henk
Ja man! fijne vakantie!
TranceFool
quote:
Originally posted by Bellie


Thnx man :)
maaruh hoe bedoel je voor jou is het nog dichterbij??
ik ga vanacht om 5:15 :).
ik blijf van 6 t/m 21 juli :D 2 weken helemaal LOS!!

GREETZ!!

Ja, uuh sorry, zag ik pas toen ik em had gepost. ik dacht laat maar zitten, ik las het te snel en dacht dat je pas over 2 wekeb ging. Maakt verder niet uit, lekker feesten, doe ik ook!!!
Bellie
Nou jongens het is bijna zover...
koffers zijn gepakt en ik ben er klaar voor...

Tot over 2 weekies...

GREETZ!! ;)
Optimus Trance
mazzel:D:D:D:D

en veel plezier man

-=WVG=-
Je bent al weg maar als je bij terugkomst deze thread leest kun je zien dat ik je toch nog veel plezier had gewenst :rolleyes:

Veel plezier :)
!_PeTrUs_!
GVD, ik moet ook nog wachte tot eind september!! Maar als het eenmaal zover is....San Fransisco, here we come!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement