|
YIPPPEEE eindelijk naar Kreta!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
eindelijk is het zover.Na Blik ga ook ik jullie voor 2 weekies verlaten....vanacht gaan ik met mn buddy's naar Kreta...:)
heb vette zin joh.kan echt niet wachten...
Als ik jullie niet meer spreek...Doe rustig aan en tot de 22ste :D
GREETZ!! |
|
|
| TranceFool |
Veel plezier Bellie, voor mij is het nog dichterbij, ik ga a.s.maandag 10 dagen naar Lloret:D :D en de laatste avond dat we daar zijn draait TIESTO in Bumpers, yeah!!!!!:D :D
Ik ben dus weg van 9 t/m 19 juli |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Veel plezier Bellie, voor mij is het nog dichterbij, ik ga a.s.maandag 10 dagen naar Lloret:D :D en de laatste avond dat we daar zijn draait TIESTO in Bumpers, yeah!!!!!:D :D
Ik ben dus weg van 9 t/m 19 juli |
Thnx man :)
maaruh hoe bedoel je voor jou is het nog dichterbij??
ik ga vanacht om 5:15 :).
ik blijf van 6 t/m 21 juli :D 2 weken helemaal LOS!!
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
hey ik hoop dat t een vette en vruchtbare ;) vakantie wordt bellie...ik zal je missen, maar....ik ga t wel redden geloof ik :D
feest ff wat xtra voor mij, omdat ik pas in t najaar weg ga...:(
na jah....kortom: geniet van de zon, t strand, de zee, de drank, de clubs, de katers, de vrouwtjes, de morning-afters haha, de kroegjes, de restaurantjes........en verder weet ik niets :) |
|
|
| M5 |
| na die VEELzeggende post van Miss P valt er niet veel meer te zeggen.......VEEL PLEZIER KEREL :) |
|
|
| Remy D |
| Ja veel plezier man. :D |
|
|
| Henkie_henk |
| Ja man! fijne vakantie! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Bellie
Thnx man :)
maaruh hoe bedoel je voor jou is het nog dichterbij??
ik ga vanacht om 5:15 :).
ik blijf van 6 t/m 21 juli :D 2 weken helemaal LOS!!
GREETZ!! |
Ja, uuh sorry, zag ik pas toen ik em had gepost. ik dacht laat maar zitten, ik las het te snel en dacht dat je pas over 2 wekeb ging. Maakt verder niet uit, lekker feesten, doe ik ook!!! |
|
|
| Bellie |
Nou jongens het is bijna zover...
koffers zijn gepakt en ik ben er klaar voor...
Tot over 2 weekies...
GREETZ!! ;) |
|
|
| Optimus Trance |
mazzel:D:D:D:D
en veel plezier man |
|
|
| -=WVG=- |
Je bent al weg maar als je bij terugkomst deze thread leest kun je zien dat ik je toch nog veel plezier had gewenst :rolleyes:
Veel plezier :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| GVD, ik moet ook nog wachte tot eind september!! Maar als het eenmaal zover is....San Fransisco, here we come!!!!! |
|
|
|
|