|
fest: Imagine
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
mera fester till folket :)
---------------------------------------
Datum: 08/11
Plats: Nationernas hus i Linköping
Tid: 21:00-03:00
Pris: 120 kr (förköp) 150 kr i dörren (vid mån av plats)
Åldersgräns: 16
Line up:
- Mike Shiver
- Christian Rusch
- Daniel White
- Jonathan Griip
---------------------------------------
trevligt :) |
|
|
| reveal |
| har linköping blivit värsta feststället nu helt plötsligt? ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
har linköping blivit värsta feststället nu helt plötsligt? ;) |
;) this is the place to be mannen, with no sig :p |
|
|
| Vizay |
känner inte till de två senare namnet men de verkar helt okej :)
kan tänkas att man dimper förbi, e ju inte allt för långt från pjox födelsedag osv :) |
|
|
| staz |
| mike lirar sköna grejer.. hörde hans set från exposure eller transcend eller vare var.. hur långt är det från lkpg till sthm? :) |
|
|
| NooN |
| Låter intressant, helt klart :) |
|
|
| dbl |
hörde precis att dem har bytt från linköping till göteborg :gsmile:
fan också... va nog bara en dröm ;):rolleyes: |
|
|
| zamson |
| det finns snygga partytjejer i linköping va?? :cool: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
hörde precis att dem har bytt från linköping till göteborg :gsmile:
fan också... va nog bara en dröm ;):rolleyes: |
du din galning.. nu gick jag på det dära ;) Busigt :p |
|
|
| Glorie |
jaha, det lär bara bli ja som drar på det här.. ok ok...
ja får komma tebaka med en partyrapport samt att ja ska uppdatera TVÅ speciella listor :rolleyes:
förresten kan nämnas att Andreas från Rotor kommer och gäst-dj:ar :) |
|
|
| Pjox |
| Synd att man inte har några pengar och att det inte är i stockholm, lät ju rätt kul ananrs :) Vill röra på mig till lite bra musik, va jö länge sen sist |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by dbl
hörde precis att dem har bytt från linköping till göteborg :gsmile:
fan också... va nog bara en dröm ;):rolleyes: |
Grr... I runt en tiondels sek. trodde jag att det äntligen skulle hända nåt i GBG. |
|
|
|
|