|
Vilka artister vill vi se i sverige?
|
View this Thread in Original format
| staz |
dags igen :) skriv ner de artister ni tycker om och skulle vilja se här.. jag skriver ner några som inte spelat i sverige ännu och som jag tycker har ett låtval i min smak eller helt enkelt är balla ;)
AVB
G&D
mesh
yOjI
alex morph (snackade med honom under exposure festivalen och han sa att han jättegärna ville lira i sverige)
markus schulz
cosmicman |
|
|
| quilly |
Biomehanika
Blank & Jones
Buuren
Corsten
Dumonde
Kai Tracid
Marco V
Oakenfold
Picotto
Sasha
Tiesto
Vet att flera av dom redan spelat i vårt avlånga land, men haft oturen att inte kunnat se dom då :mad:
Men i det stora hela är det väl dom jag vill se här innan jag dör.. :p |
|
|
| lonne |
Digweed.
M.I.K.E.
Umek
G&D
Armin
Oakenfoald
Satoshi Tomiie
Fred Numf
Yahel
mfl.... |
|
|
| dbl |
e yoji biomehanika ny eller nått
för jag har aldrig hört talas om honom förrens för några dagar sen då någon tyckte min senaste låt va lik hans stil och nu helt plötsligt ser jag honom överallt verkligen... vet inte va som hänt... hehehehe |
|
|
| reveal |
| buuren, tiesto (som jag missade), blank & jones, rank 1, dumonde, osv osv :D dj astrid ;) |
|
|
| Amnezia |
James Zabiela ((missa ju honom nyligen:whip:)))
Carl Cox ((väntar än
Erick Morillo
Jose Nunez
Van Buuren
Lucien Foort
Sis Bliss
etc etc...:rolleyes: |
|
|
| staz |
safri duo !! :)
fick massa andra påminnelser om djs jag vill se av andra posts i denna tråd.. yahel vore grymt.. dj astrid, hörde ett av hennes set o det var nice.. självklart har jag inget emot att se andra stora namn men tänke mest på artister som ännu inte besökt sverige. |
|
|
| Sand Leaper |
Yoji er en veteran innen elektronisk musikk, men det er først i det siste han har fått oppmerksomhet (med Hellhouse Recs. + gigs over hele verden inkl. Dance Valley og Tidy Weekender)
Woohoo ønsketråd!!!!!! :D Skal stort sett holde meg til folk som ikke har vært i Sverige enda.
Tom Harding
John Askew
Jon O' Bir
Christopher Lawrence
Eddie Halliwell
A*S*Y*S
Hennes & Cold
Matt Hardwick <- vet at han spiller på krysningen, men likevel
Umek
Cristian Varela
Takkyu Ishino
Phil Kieran
Cass
Chris Fortier
Tom Middleton |
|
|
| Smekbar |
| Hade velat se Carl Cox i sverige. Såg han på mayday2002, fan bland det bästa som jag vatt med om. han har dock redan varit i sthlm o spelat så det räknas väl inte... :/ han har dock inte varit o spelat i min lägenhet än. Får ta o bjuda in honom =) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Armin
M.I.K.E.
Gabriel & Dresden
Ferry Corsten (missade honom)
John '00' Flemming
Paul van Dyk (missade honom)
Marco V |
|
|
| DJ_Laszlo |
* Yoji (Såg honom på Dance Valley - helt jävla otrolig!)
* Carl Cox (Missade honom på Dance Valley...stod och dräglade till Tiësto)
* Sven Väth (Han ägde på Valborgskryssningen)
* Mauro Picotto (Han _ÄGDE_ Devotion - vill se IGEN)
* Marco V (Har missat hans spelningar i Sverige, såg honom dock på Dance Valley...kort och gott: Fenomenalt!!) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
Hade velat se Carl Cox i sverige. Såg han på mayday2002, fan bland det bästa som jag vatt med om. han har dock redan varit i sthlm o spelat så det räknas väl inte... :/ han har dock inte varit o spelat i min lägenhet än. Får ta o bjuda in honom =) |
uuuuh...när fan var Carl Cox i Stockholm????????? Har jag missat något eller? Fan, utöver Picotto och Sven Väth så har Cox varit den jag helst av allt velat se...Nu när dessa två herrar är avbockade i listan så återstår nu endast Cox... |
|
|
|
|