return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
Vilka artister vill vi se i sverige? (pg. 2)
View this Thread in Original format
JayBee
hmmm svår fråga igentligen skulle jag villja ha alla som spelar något inom min smak till sverige :D :D :D

men detta är igentligen nästan samma som "perfekta festen" för där bjudar man ju självklart in de DJ's som man vill se :)

men kanske något i denna stil: (ej i någon ordning)

BLank&Jones
Cosmic gate
Tiesto
AvB
Above&Beyond
Lange
Johan gielen
Kai tracid
dumonde
orkidea
Marco V
Mauro picotto
ferry corsten
Pvd
digweed
revox,& robvox (hörde dem på radio, var rätt bra faktist)
G&D
paul okenfold
cosmicman
john 00 flemming (jag var ju på trance nation men på något sett missade jag honom helt :P )

ja det finns många många fler men som sagt.. jag vill se alla här :D
chjo
Främst vill jag se TIESTO, missade han på Fokused. Efter att ha sett PvD på SMC, så är han högsta önskan. Annars vill jag se:

Ferry Corsten
Armin van Buuren
Marco V
Mauro Picotto
Yoji Biomehanika
Kai Tracid
G&D

och många mer givetvis, men det är dom främsta... har ju tyvärr missat alldeles för många trance evenemang i vårt avlånga land redan.. :(
Kraith
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
uuuuh...när fan var Carl Cox i Stockholm????????? Har jag missat något eller? Fan, utöver Picotto och Sven Väth så har Cox varit den jag helst av allt velat se...Nu när dessa två herrar är avbockade i listan så återstår nu endast Cox...


Såg honom spela på Lollipop 1996 (strax utanför Stockholm), det var grymt! Prodigy körde också senare. Gissa om man var slutkörd. :)
Amnezia
gaah was??? har mr cox varit här 2 ggr då??? 96 å 02????
vilken miss asså...:whip: :whip:
inte hört nått om d..inte iaf nu 02???
hans twilo set från 01 rokkar än:cool:
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gilla det eller ej men det ser ut som Gielen kommer till Monday Bar

http://www.anna-agency.nl/djtempinfo/events.asp?id=28


All due respect, men vafan...har vi inte redan sett tillräckligt av honom? Nåja...det är väl bättre än DJ Nisse på den lokala puben här i byn :)
swe_Trancer
dj alligator project skulle jag betala mycket pengar för att se...

























eller inte:whip:
SteveTranz4ever
Gilla det eller ej men det ser ut som Gielen kommer till Monday Bar

http://www.anna-agency.nl/djtempinfo/events.asp?id=28


Måndag 5 januari, 2004
Monday Bar Trettondagstrance!
@ Daily News, Stockholm, Sweden

DJ: Johan Gielen, 4-timmarset
staz
nice! :) älskar det mesta johan lirar
mjz
få se... först och främst:

g&d
markus schulz (vet inte hur många gånger jag lyssnat på space34 setet jag har)
avb (kung armin)

sen har vi:

tiësto
o'bir
push, m.i.k.e, plastic boy (mannen med fler alias än porer)
j00f
above & beyond

som jag fortfarande inte sett live... :(
mellow pleasure
1. Nick Warren
2. Steve Lawler
3. Mister Oakenfold
4. Dj Dawn
5. Dj Lithium

Har tyvärr vaknat ganska sent. Och denna genre är ju bara så underbar.
Är ju inne i house världen oxå ( sorry ) Men skulle mer än gärna se en konsert med LTJ Buken & Mc Conrad oxå.
Men man får väl börja jobba röven av sig så man kan resa dit killarna spelar så man får uppleva hela grejen.

swe_Trancer
quote:
Originally posted by mellow pleasure
ganska sent. Och denna genre är ju bara så underbar.
Är ju inne i house världen oxå ( sorry )


inte ska man behöva be om ursäkt för det;) house äger ju
jake
Party nummer 1:
1 dansgolv, 3 DJs, biosalong typ, filmduk med proj på och en JÄTTELASER!

Warm up: Christian Scmidt
6 skivspelare i 4 timmar: Carl Cox
LIVE 1 Hour Ending set: DevilFish


Alien Project
00Fleming OBS! PSYTRANCE SET!!! :D
Yahel
Da Scot Project
Hernan Cattaneo (progg)
Rank 1
Blank and Jones
Özgur Can på en ing PRIME TIME TID!!!

och en jävla massa andra.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement