|
Vilka artister vill vi se i sverige? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
hmmm svår fråga igentligen skulle jag villja ha alla som spelar något inom min smak till sverige :D :D :D
men detta är igentligen nästan samma som "perfekta festen" för där bjudar man ju självklart in de DJ's som man vill se :)
men kanske något i denna stil: (ej i någon ordning)
BLank&Jones
Cosmic gate
Tiesto
AvB
Above&Beyond
Lange
Johan gielen
Kai tracid
dumonde
orkidea
Marco V
Mauro picotto
ferry corsten
Pvd
digweed
revox,& robvox (hörde dem på radio, var rätt bra faktist)
G&D
paul okenfold
cosmicman
john 00 flemming (jag var ju på trance nation men på något sett missade jag honom helt :P )
ja det finns många många fler men som sagt.. jag vill se alla här :D
 |
|
|
| chjo |
Främst vill jag se TIESTO, missade han på Fokused. Efter att ha sett PvD på SMC, så är han högsta önskan. Annars vill jag se:
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Marco V
Mauro Picotto
Yoji Biomehanika
Kai Tracid
G&D
och många mer givetvis, men det är dom främsta... har ju tyvärr missat alldeles för många trance evenemang i vårt avlånga land redan.. :( |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
uuuuh...när fan var Carl Cox i Stockholm????????? Har jag missat något eller? Fan, utöver Picotto och Sven Väth så har Cox varit den jag helst av allt velat se...Nu när dessa två herrar är avbockade i listan så återstår nu endast Cox... |
Såg honom spela på Lollipop 1996 (strax utanför Stockholm), det var grymt! Prodigy körde också senare. Gissa om man var slutkörd. :) |
|
|
| Amnezia |
gaah was??? har mr cox varit här 2 ggr då??? 96 å 02????
vilken miss asså...:whip: :whip:
inte hört nått om d..inte iaf nu 02???
hans twilo set från 01 rokkar än:cool: |
|
|
| DJ_Laszlo |
All due respect, men vafan...har vi inte redan sett tillräckligt av honom? Nåja...det är väl bättre än DJ Nisse på den lokala puben här i byn :) |
|
|
| swe_Trancer |
dj alligator project skulle jag betala mycket pengar för att se...
eller inte:whip: |
|
|
| staz |
| nice! :) älskar det mesta johan lirar |
|
|
| mjz |
få se... först och främst:
g&d
markus schulz (vet inte hur många gånger jag lyssnat på space34 setet jag har)
avb (kung armin)
sen har vi:
tiësto
o'bir
push, m.i.k.e, plastic boy (mannen med fler alias än porer)
j00f
above & beyond
som jag fortfarande inte sett live... :( |
|
|
| mellow pleasure |
1. Nick Warren
2. Steve Lawler
3. Mister Oakenfold
4. Dj Dawn
5. Dj Lithium
Har tyvärr vaknat ganska sent. Och denna genre är ju bara så underbar.
Är ju inne i house världen oxå ( sorry ) Men skulle mer än gärna se en konsert med LTJ Buken & Mc Conrad oxå.
Men man får väl börja jobba röven av sig så man kan resa dit killarna spelar så man får uppleva hela grejen. |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
ganska sent. Och denna genre är ju bara så underbar.
Är ju inne i house världen oxå ( sorry )
|
inte ska man behöva be om ursäkt för det;) house äger ju |
|
|
| jake |
Party nummer 1:
1 dansgolv, 3 DJs, biosalong typ, filmduk med proj på och en JÄTTELASER!
Warm up: Christian Scmidt
6 skivspelare i 4 timmar: Carl Cox
LIVE 1 Hour Ending set: DevilFish
Alien Project
00Fleming OBS! PSYTRANCE SET!!! :D
Yahel
Da Scot Project
Hernan Cattaneo (progg)
Rank 1
Blank and Jones
Özgur Can på en ing PRIME TIME TID!!!
och en jävla massa andra. |
|
|
|
|