return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
MSN down??
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Is msn down of alleen bij mij lol?
Henkie_henk
Beste MSN gebruiker,

Bedankt voor het schrijven naar MSN.

Wij begrijpen hoe belangrijk het is verbinding te kunnen maken met MSN Messenger en uw contact personen terug te vinden.

Onlangs heeft een technisch probleem met één van de servers invloed gehad op de account informatie van een kleine hoeveelheid MSN gebruikers. Wij verontschuldigen ons voor de uitzonderlijke lange wachttijd, en wil u ervan verzekeren dat wij ons uiterste best doen om zoveel mogelijk informatie te herstellen.
Nogmaals willen wij onze excuses aanbieden voor alle ongemakken en onduidelijkheden dat dit probleem heeft veroorzaakt. Wij verplichten ons ertoe een snelle, gratis en betrouwbare dienst te leveren.

Met vriendelijke groet,
MSN Nederland




WOOOOOOOT IK BEN EEN UITVERKORENE!!!!!

*applaus* voor microsoft! you did it again!

Ow nu doet me account het helemaal nie! damn ik moet dat meisje toch spreke! ik wordt hier wel in immateriel geschaadt gdvd.
Glaniskanis
Ja mijn MSN doet het ook niet atm


Greetz,
Glaniskanis
Miss Proximus
mijne ook niet.....jammer hè? glanis :)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ja mijn MSN doet het ook niet atm


Greetz,
Glaniskanis


welcome to the clan :p
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Miss Proximus
mijne ook niet.....jammer hè? glanis :)



Mwoaaaaah valt wel mee ;) haha


Greetz,
Glaniskanis
Nastra Azzurro
bij mij wel nu

huh?
WTB
Bij mij doet MSN het nu ook niet, vanmiddag kon ik nog wel inloggen maar mijn hele contactlist was verwijderd. Die kleine hoeveelheid gebruikers is volgens mij toch wel vrij groot, want op school hoorde ik veel meer mensen die ook niet konden inloggen.

WTB.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by WTB
Bij mij doet MSN het nu ook niet, vanmiddag kon ik nog wel inloggen maar mijn hele contactlist was verwijderd. Die kleine hoeveelheid gebruikers is volgens mij toch wel vrij groot, want op school hoorde ik veel meer mensen die ook niet konden inloggen.

WTB.


weeje wat je moet doen.. ze allemaal der weer inzette.. dan signout doen.. voila! zijn ze weer weg! DIe hele ing server van microsoft suckt gewoon! lekker hoor! :)

T beste is gewoon w8e.. damn.. wat moete al die meidjes nou niet denken die er de balle verstand van hebbe :( die gaan helemaal flippe.. omg! ik zal ze troosten...
TranceFool
I JOIN THE CLUB!!!!:( :( Kdacht dat et aan mijn PC lag, gelukkig niet, maar toch errug balen!!!

magrec
yup die van mij ook.

Dusse het zijn gewoon de servers waar heel nederland op inlogt :(

als je dat vergelijkt met de rest van de wereld is dat idd ook een klein gedeelte van de gebruikers:D :D
Henkie_henk
wel toevallig dat deze "kleine groep getroffene" ons betreft en voor de rest ook iedereen die ik gesproke heb over msn.. :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement