|
Guide to your fantasy?
|
View this Thread in Original format
| jake |
Vem föredrar du i din fantasi...? Your wish is my command ;)
Alien Project?
Blank and Jones?
Någon annan?
Ett party är på väg... |
|
|
| Glorie |
hahaha, va bra att du editerade ;)
Av de två väljer jag B&J i min fantasi ;) ELLER så vill jag hemskt hemskt gärna se Darren Tate.. ännu mer faktiskt.. |
|
|
| JayBee |
| jag trodde först du menade något sexuelt :nervous: |
|
|
| AC. |
Alien project var riktigt bra när han spelade på Arvikafestivalen.
Blank and jones är ingen favorit direkt
ta hit mera utländska technojocks! Som tex sven väth eller umek |
|
|
| zamson |
| blank & jones helt klart... fast det finns ju bättre som man hellre ser. |
|
|
| SWE_TRANCE |
I min fantasi föredrar jag någon annan ;)
Av de två du listade så är B&J det bästa alternativet för mig :)
"Någon annan" skulle väl kunna vara Misja Helsloot eller Push / M.I.K.E. / Plastic Boy / Moon Project / :) |
|
|
| RebeL9 |
när jag e på melodiskt humör så ser jag Fire & Ice med låtar som Forever Young, Silent Cry och Neverending Melody.
när jag är mer på groovy humör så ser jag typ Luke Chable och hans fantastiska remix på Sasha - Cloud Guckoo. då ryser jag inombords. inre gåshud |
|
|
| Vizay |
blank & jones vore tamejtusan inte helt fel :)
annars vore ju inte armin helt fel heller men typ....dream on status på den :) |
|
|
| lonne |
| Jag ser nästan det mesta bortsett från B & J ! Alien Project vore soft, det var ju längesedan man såg något bra inom psy-trance genren.:) |
|
|
| impulze |
| Alien project skulle vara riktigt nice, högsta önskan är ju då armin men ;) |
|
|
|
|