return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Guide to your fantasy?
View this Thread in Original format
jake
Vem föredrar du i din fantasi...? Your wish is my command ;)

Alien Project?
Blank and Jones?
Någon annan?

Ett party är på väg...
Glorie
hahaha, va bra att du editerade ;)

Av de två väljer jag B&J i min fantasi ;) ELLER så vill jag hemskt hemskt gärna se Darren Tate.. ännu mer faktiskt..
reveal
spana in den här tråden http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=132039 :D
JayBee
jag trodde först du menade något sexuelt :nervous:
AC.
Alien project var riktigt bra när han spelade på Arvikafestivalen.
Blank and jones är ingen favorit direkt
ta hit mera utländska technojocks! Som tex sven väth eller umek
zamson
blank & jones helt klart... fast det finns ju bättre som man hellre ser.
SWE_TRANCE
I min fantasi föredrar jag någon annan ;)
Av de två du listade så är B&J det bästa alternativet för mig :)

"Någon annan" skulle väl kunna vara Misja Helsloot eller Push / M.I.K.E. / Plastic Boy / Moon Project / :)
RebeL9
när jag e på melodiskt humör så ser jag Fire & Ice med låtar som Forever Young, Silent Cry och Neverending Melody.
när jag är mer på groovy humör så ser jag typ Luke Chable och hans fantastiska remix på Sasha - Cloud Guckoo. då ryser jag inombords. inre gåshud
Vizay
blank & jones vore tamejtusan inte helt fel :)

annars vore ju inte armin helt fel heller men typ....dream on status på den :)
lonne
Jag ser nästan det mesta bortsett från B & J ! Alien Project vore soft, det var ju längesedan man såg något bra inom psy-trance genren.:)

JayBee
B&J :cool:
impulze
Alien project skulle vara riktigt nice, högsta önskan är ju då armin men ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement