|
שלום רב, אני מדמחניק שנה א' :)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
כן...
אז ככה...
אתמול בבוקר קיבלתי את התשובה הסופית מן הצבא
(ויום לפני זה גם מאוניברסיטה)..
מסתבר שעוד כחודש,
אני אתחיל ללמוד מדעי מחשב באוניברסיטת תל-אביב במסגרת העתודה..
אז זהו רק שתדעו
:wtf:
...
לא יודע אם זה באמת החלטה נכונה מצידי או לא,
אבל עדיין שיהיה לי בהצלחה...
אוהב את כולכם,
אני מאמין אני המדמחניק הראשון (או לפחות הפעיל בצורה מסויימת) פה בפורום
:crazy: :p :wtf: :D :nervous: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בהצלחה גבר!
אני כנראה אהיה השני, אם אני אתקבל לקורס טייס!!!
שמעתי שאפשר להוציא שם תואר במתמטיקה, פיסיקה, מנהל עסקים, ומדעי המחשב.....
ואני רוצה או מנהל או מדעי המחשב
:D :D :D |
|
|
| coby |
וואי אחי אתה תותח
מזל טוב ! |
|
|
| KrazyDJs |
מזל"ט גבר..
הרבה הצלחה שם :)
תייצג אותנו בכבוד
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
בהצלחה גבר!
אני כנראה אהיה השני, אם אני אתקבל לקורס טייס!!!
שמעתי שאפשר להוציא שם תואר במתמטיקה, פיסיקה, מנהל עסקים, ומדעי המחשב.....
ואני רוצה או מנהל או מדעי המחשב
:D :D :D |
גבר הוא מדבר על משהו אחר!!!
הוא מדבר על עתודה כדי לשרת בתחום מדעי המחשב בשירות שלו...
לא להוציא תואר בזה ולהיות טייס בסופו של דבר :)
שיהיה לך המון המון בהצלחה מיכאל!!!!!!
אתה יודע איפה תשרת כשתסיים את העתודה?
איזה חיל?
תן עוד פרטים... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שיהיה לך המון המון בהצלחה מיכאל!!!!!!
אתה יודע איפה תשרת כשתסיים את העתודה?
איזה חיל?
תן עוד פרטים... |
דבר ראשון תודה רבה לכולם :crazy:
ורועי אחי אף אחד לא יודע בכלל לאיזה חיל אני מגיע, זה אחרי שאתה מסיים את האוניבריסטה,
כל חיל וכל מיני יחידות שונות עושים ראיונות לעתודאים שסיימו את האוניברסיטה
(אפשר גם ליפול באצמע דרך אגב :) )
ואז אתה גם מרכיב לעצמך רשימת עדיפויות לאן אתה רוצה להגיע
וגם מראיינים אותך ושטויות ומסתכלים על הקורות חיים שלך והציונים ומחליטים... |
|
|
| TinkerbeL |
בהצלחה!!!!!
אני כבר כל כך משתגעת להיות בבית אני לא ישרוד עד אפריל
הייתי היום בגיוס של כמה חברות שלי נכנסתי למודיעין שם וביקשתי להקדים אמרו שאם זה מסתדר עם התפקיד שמסתבר שהתקבלתי אליו (רק אופס שכחו לשלוח לי תשובה) מסתדר עם הבקשה שלי אז כניראה אני מתגייסת בדצמבר שבוע אחרי היום הולדת שלי :) |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Flotser
דבר ראשון תודה רבה לכולם :crazy:
ורועי אחי אף אחד לא יודע בכלל לאיזה חיל אני מגיע, זה אחרי שאתה מסיים את האוניבריסטה,
כל חיל וכל מיני יחידות שונות עושים ראיונות לעתודאים שסיימו את האוניברסיטה
(אפשר גם ליפול באצמע דרך אגב :) )
ואז אתה גם מרכיב לעצמך רשימת עדיפויות לאן אתה רוצה להגיע
וגם מראיינים אותך ושטויות ומסתכלים על הקורות חיים שלך והציונים ומחליטים... |
סבבבה זה גם מה שקרה לחבר שלי שסיים השנה את הלימודים שלו וכבר שכחתי לאן הוא מתקבל אבל הוא יושב ממש מצוין כפי שהבנתי ממנו
אני אוהב אנשים כמוך מנצלים את הצבא עד הסוף וזה הכי טוב!!! |
|
|
| TTman |
וואלה בהצלחה אחי
ואתה לא העתודאי היחיד פה
גם אני עתודאי, אני מסיים עוד חצי שנה
אני עושה י-ג י-ד
מצד אחד זה בן זונה לעשות את זה
אבל מצד שני זה קצת באסה להתגייס מאוחר
כמוני
אז שיהיה לך המון בהצלחה |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by TTman
אני עושה י-ג י-ד
|
זה לא נחשב לעתודה, אתה לא יוצא עם תואר אקדמאי
אלה תואר טכנאי
ופלוסטר
לא רוצה לבאס אותך אבל אומרים שעתודאיסטים לא הכי מקובלים באוניברסיטה
:D
בכל מקרה בצלחה!!
וכמה יש לך פסיכומטרי? |
|
|
|
|