|
Full Qontact is gecancelled (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
| * Massive kijkt naar New_Wave en verzucht: "erg he" :p |
|
|
| Chicane |
LEKKER VOOR AL DIE HARDSTYLE KNEUZEN MWOEHAHAHAHAHAHAHA /sevillaugh
:D |
|
|
| robin |
| goh wat een subtiele reactie van chicane weer :rolleyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| mijn eerste reactie was jammer, maar aan de andere kant; dan zoeken we nu toch gewoon een ander lekker feestje uit die avond! :) er zullen er genoeg zijn! :tongue3 :cool: |
|
|
| Tom Lont |
| Ik vind het triest dat trance moet wijken voor zoiets simpels als HS. Qontact NYE en QN waren toch wel leuke parties. Idd maar op zoek naar iets anders op nieuwjaarsnacht. |
|
|
| Remy D |
Vind het jammer maar het is niet zo raar eigenlijk. Want Q-dance is niet gek!! De laatste line-up van Qontact wel bekend bij iedereen was op Tiesto na de 1 van de beste trance line-ups die er bestaat. Wat gebeurt er vervolgens. TOKO half leeg, zelf zo leeg dat ze het niet eens de moeite vonden om het balkon open te doen. Dus als Q-dance voor veel meer geld op 31 dec de HMH afhuurt en met Qontact de TOKO niet vol krijgt maar met Hardstyle wel omdat dat nou eenmaal op het moment veel populairder is in Nederland zouden ze wel gek zijn om dit niet te doen.
En zeg nou zelf, wij hier met zijn 50en zijn natuurlijk maar een hele kleine eenheid die dit kut vind terwijl de grote schaal die niet eens op forums zit maar wel 1 tot 2 x per week naar een feest gaat dit wel heel erg kan waarderen. Tevens is hier ook nog een massa die altijd klaagt maar bijna nooit naar een feest gaat.
Verder zal ik denk ik wel op dit feest zijn omdat mijn hele vrienden groep into Hardstyle is maar dat was bij de meesten ook al bekend. Maarja ik kan ook wel waarderen want ik ben niet zo moeilijk en heb nou eenmaal een brede smaak en maak me zeker niet snel druk. Zouden meer mensen moeten doen. |
|
|
| Tom Lont |
| Commercieel gezien hebben ze idd een goede keuze gemaakt. HardStyle en HardCore zijn op dit moment verreweg de populairste stromingen. Het was ook niet helemaal onverwacht, daar ID&T hetzelfde gedaan heeft, 1 tranceparty per jaar. Het 'probleem' is ook niet dat trance niet populair is, kijk maar eens naar de statistieken van Partyflock. Er is op dit moment zoveel aanbod aan feesten dat mensen noodgedwongen een keuze moeten maken en aangezien de meesten in een groep naar een feest gaan wordt het al snel HS of HC. Het is leuk als je een brede smaak hebt, ik heb al een aantal HS feesten bezocht, maar het gebrek aan inhoud van HS weerhoudt mij er van om nog zo'n feest te bezoeken, dan maar naar een club waar wel trance, hardtrance of progressive gedraaid wordt. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vind het jammer maar het is niet zo raar eigenlijk. Want Q-dance is niet gek!! De laatste line-up van Qontact wel bekend bij iedereen was op Tiesto na de 1 van de beste trance line-ups die er bestaat. Wat gebeurt er vervolgens. TOKO half leeg, zelf zo leeg dat ze het niet eens de moeite vonden om het balkon open te doen. Dus als Q-dance voor veel meer geld op 31 dec de HMH afhuurt en met Qontact de TOKO niet vol krijgt maar met Hardstyle wel omdat dat nou eenmaal op het moment veel populairder is in Nederland zouden ze wel gek zijn om dit niet te doen.
En zeg nou zelf, wij hier met zijn 50en zijn natuurlijk maar een hele kleine eenheid die dit kut vind terwijl de grote schaal die niet eens op forums zit maar wel 1 tot 2 x per week naar een feest gaat dit wel heel erg kan waarderen. Tevens is hier ook nog een massa die altijd klaagt maar bijna nooit naar een feest gaat.
Verder zal ik denk ik wel op dit feest zijn omdat mijn hele vrienden groep into Hardstyle is maar dat was bij de meesten ook al bekend. Maarja ik kan ook wel waarderen want ik ben niet zo moeilijk en heb nou eenmaal een brede smaak en maak me zeker niet snel druk. Zouden meer mensen moeten doen. |
Helemaal mee eens.
Plus er zijn echt wel GENOEG feesten met Oud & Nieuw! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens.
Plus er zijn echt wel GENOEG feesten met Oud & Nieuw! |
genoeg feesten ja, maar geen 1 kan me echt boeien so far...
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...DAY/731945.html
zal nog wel wát bijkomen maar toch |
|
|
| Tom Lont |
| Asta en XL staan er nog niet bij, idd maar ff afwachten.. |
|
|
| magrec |
Hehe storm in een glas water ;) Zal hesu wel genoeg te doen zijn dit jaar met O&N.
Btw is er dit jaar ook een awakenings met oud en nieuw??? |
|
|
| tijs08 |
ik ben het grotendeels eens met Remy D...
Maar baal hier wel heeel erg van! Vorige Qontact was idd niet druk wat ik echt nog steeds niet snap met zoon line-up... Echter De vorige editie van Qontact met O&N was dus WEL uitverkocht...
Dan moet je nou eens kijken naar die link van Kolkie.. staan tot nu toe 9 feesten waarvan 4 Grote in de buurt van Amsterdam.. geen 1 is echt trance..
Misschien dus wel een over-aanbod voor deze stijlen met oud & nieuw.. Dat is namelijk een datum dat toch iedereen wil feesten.. Thuis in de kroeg of eens wat speciaals. Dus Qontact op Oud & Nieuw trekt niet alleen de door gewinterde party people aan.. ik denk dat trance dan toch stukken toegankelijker is voor deze mensen dan hardstyle of nog harder!
En als er nog een trance feest komt met oud & nieuw zal dit nooit kunnen tippen aan een feest in de HMH :( |
|
|
|
|