return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Full Qontact is gecancelled (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shabbaman
Vorig jaar was het erg leuk, het leek me ook wel een goed plan om er dit jaar weer heen te gaan. Of het zo'n goed plan is om ipv naar qontact 'dan maar' naar qlubtempo te gaan weet ik eigenlijk niet. Wat betreft de line-up maakt het me persoonlijk niet zoveel uit (oke, schiet me maar af) maar wat betreft het publiek wat hier op af komt eigenlijk wel...
Het zal iig niet lukken om met net zo'n groep als vorig jaar o&n te vieren vrees ik...
Remy D
quote:
Originally posted by Shabbaman
Vorig jaar was het erg leuk, het leek me ook wel een goed plan om er dit jaar weer heen te gaan. Of het zo'n goed plan is om ipv naar qontact 'dan maar' naar qlubtempo te gaan weet ik eigenlijk niet. Wat betreft de line-up maakt het me persoonlijk niet zoveel uit (oke, schiet me maar af) maar wat betreft het publiek wat hier op af komt eigenlijk wel...

Ik weet niet hoe jullie allemaal aan die wijsheid komen dat er zo'n kutpubliek op afkomt. Zoals al eerder gezegd kom ik vaak op deze feesten en ik heb eerlijk waar nog nooit problemen meegemaakt en waar ik ook sta en welke mensen ik ook ontmoet het is altijd koek en ei. TOPSFEER dus. Dus ik vraag me af naar welke Hardstyle feesten jij bent geweest of dat jij het misschien gewoon aantrekt maar ik heb er nooit last van gehad. En Exqlusive Holland behoort toch nog steeds bij me betere feesten dit jaar. Alles klopte daar! :crazy:


PS. De laatste x dat ik bijna in een ruzie zat verwikkeld was trouwens op Qontact dit jaar omdat Jappio ff de man uit ging hangen. :haha: :D Was wel leuk. :)
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
Maarja ik kan ook wel waarderen want ik ben niet zo moeilijk en heb nou eenmaal een brede smaak en maak me zeker niet snel druk. Zouden meer mensen moeten doen.



Idd, jij bent echt één van de weinigen die nooit andere muziekstijlen afzeikt


quote:
Originally posted by Remy D
PS. De laatste x dat ik bijna in een ruzie zat verwikkeld was trouwens op Qontact dit jaar omdat Jappio ff de man uit ging hangen. :haha: :D Was wel leuk. :)


vertel vertel vertel:D
Shabbaman
quote:
Originally posted by Remy D
Ik weet niet hoe jullie allemaal aan die wijsheid komen dat er zo'n kutpubliek op afkomt. Zoals al eerder gezegd kom ik vaak op deze feesten en ik heb eerlijk waar nog nooit problemen meegemaakt en waar ik ook sta en welke mensen ik ook ontmoet het is altijd koek en ei. TOPSFEER dus. Dus ik vraag me af naar welke Hardstyle feesten jij bent geweest of dat jij het misschien gewoon aantrekt maar ik heb er nooit last van gehad. En Exqlusive Holland behoort toch nog steeds bij me betere feesten dit jaar. Alles klopte daar!


Je gebruikt hier jullie en jij door elkaar, je hoort mij geen 'kutpubliek' zeggen. Persoonlijk heb ik nooit problemen op feesten en ik vind de sfeer in de HMH eigenlijk altijd superrelaxed (behalve dan bij thunderdome, dat was een beetje jammer...); toch vind ik de sfeer op trancefeesten minder opgefokt dan op hs-feesten [edit].

Voordeel is wel dat ik denk dat de mensen die hier op af komen met o&n iets meer 'dedicated' zijn dan de mensen die naar thialf gaan voor qlimax...
Cosmic
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ION/styles.html

Kweet niet, maar daar klopt dus niets van....sinds wanneer zitten er 541 procenten in 100%?
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Massive
* Massive kijkt naar New_Wave en verzucht: "erg he" :p




GAAT HET NIET DOOR?!?!?:eek:
Heb iQ speciaal voor die lijers een vrije feestdag genomen van me werQ en dan gaat het niet door, wtfffff wat een tyfuslijers!
Dana met nieuwjaar is toch Qreme de la Qreme OF NIET DAN?!?!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Optimus
vertel vertel vertel:D


Whehe hier was ik ook bij en was erg grappig. We zagen dus een meisje van hoogstens 1 meter 20 en twee gasten erbij. We dachten eigenlijk allemaal dat ze een jaar of 13 was, dus Jasper ging naar die gast toe en vroeg hoe oud ze was. Maar dat vond ie dus niet leuk, want ze bleek volwassen te zijn en hadden samen zelfs al een kind. Maar die jongen was dfus niet echt blij met Jaspers opmerkingen en dus hield ie maar ze mond over het feit dat hij e1 van zijn voortanden miste

Een ''je had erbij moeten zijn'' moment :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex
Whehe hier was ik ook bij en was erg grappig. We zagen dus een meisje van hoogstens 1 meter 20 en twee gasten erbij. We dachten eigenlijk allemaal dat ze een jaar of 13 was, dus Jasper ging naar die gast toe en vroeg hoe oud ze was. Maar dat vond ie dus niet leuk, want ze bleek volwassen te zijn en hadden samen zelfs al een kind. Maar die jongen was dfus niet echt blij met Jaspers opmerkingen en dus hield ie maar ze mond over het feit dat hij e1 van zijn voortanden miste

Een ''je had erbij moeten zijn'' moment :D

whehehe :D.....die heb ik volgens mij ook nog meegemaakt
dat kind zag er ook echt niet uit.....klein mager spierwit en volgens mij ook zwaar onder de pillen. Voor zover ik me nog kan herinneren dan want ik zag aan het eind van de avond ook een beetje bleekjes :p
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Shabbaman
......toch vind ik de sfeer op hs-feesten minder opgefokt dan op trancefeesten.


een opgefokte sfeer op trance feesten?! :conf: volgens mij ga jij naar de verkeerde trance feesten dan! :crazy:
Optimus
quote:
Originally posted by Cosmic
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ION/styles.html

Kweet niet, maar daar klopt dus niets van....sinds wanneer zitten er 541 procenten in 100%?


is dit serieus?:rolleyes: denk es ff na...

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Cosmic
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ION/styles.html

Kweet niet, maar daar klopt dus niets van....sinds wanneer zitten er 541 procenten in 100%?


sinds je meerdere stijlen kunt aangeven als favoriet. de leer van de statistiek vertelt ons dat de gemiddelde flocker 5.41 favoriete stijlen aangevinkt heet, afgerond dus 5. 64 procent hiervan heeft hardstyle daarbij staan... en gezien het karakter van PF vind ik dat eigenlijk opmerkelijk laag :eek:
Optimus
quote:
Originally posted by Shabbaman
Je gebruikt hier jullie en jij door elkaar, je hoort mij geen 'kutpubliek' zeggen. Persoonlijk heb ik nooit problemen op feesten en ik vind de sfeer in de HMH eigenlijk altijd superrelaxed (behalve dan bij thunderdome, dat was een beetje jammer...); toch vind ik de sfeer op hs-feesten minder opgefokt dan op trancefeesten.

Voordeel is wel dat ik denk dat de mensen die hier op af komen met o&n iets meer 'dedicated' zijn dan de mensen die naar thialf gaan voor qlimax...


Thunderdome heeft nooit plaatsgevonden in de HMH:clown:

En dedicated? Wat een onzin. Voordeel? Ben jij meer dan die mensen die zogenaamd niet/minder "dedicated" bent, omdat jij meer mp3tjes luistert en wat housefora bezoekt?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement