return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מהיר ועצבני כחול לבן (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
חברי'ה מדהים!!!!!!!!!!
כול כך יפה לראות את קילומטרא'ז מגיע עד הסוף אךך זה מצויןןן:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


חחחחחחחחחחחחחח נכון זה באמת יפה...
רק חבל שלא רואים את זה כי קילומטראז' זה גם קילומטרים עשית!!
Djsamorai
אוףףףף איך שומעים את הפורק לחץ שלו שהוא מעביר הילוך ..

אפשר ליגמור !!
חחח:D
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Scorchio
איזה סתומים באימא שלי
מצלמים אל הלוחיות רישוי
כאילו זה ברור שידפקו אותם על זה ענק


החבר'ה שצילמו את זה יודעים מה הם עושים...


ראיתי את זה אתמול והייתי
:eyespop:
כשראיתי תמהירות
coby
לינק שבור : \
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
לינק שבור : \


לפי דעתי הלינק שבור בשבילך בגלל שאין לך מדיה פלייר 9 או קודקים מתאימים של דיוקס או אנערף...
זה למה זה לא מראה לך את זה
Shahar
פיי טרד ישן בטעות הגעתי אליו

יש מצב מישהו משיג תסרטון הזה דחוף?
אני חייב לבדוק משו
NyKoN
חחחח מאיפה הקפצת את זה?
הסרטון לא קיים יותר.. לא תמצא אותו
Shahar
פיייייייי זיןןןןןןןןןןןןןןן
FreaKaZoid
אין מצב שמישהו יעלה את זה?!?!

אני גם רוצה לראות
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
פיי טרד ישן בטעות הגעתי אליו

יש מצב מישהו משיג תסרטון הזה דחוף?
אני חייב לבדוק משו


איזה באמפ!!

Shahar
quote:
Originally posted by FreaKaZoid
אין מצב שמישהו יעלה את זה?!?!

אני גם רוצה לראות


אחי זה אל תצפה למשו
זה לא באיכות של מהיר ועצבני וזה
ואיכות צילום חרא
פשוט אני חייב תסרט בשביל לבדוק משו

quote:
Originally posted by Sniper
איזה באמפ!!


:D
אתמול בלילה חפשתי משו פה ובמקרה ראיתי תטרד הזה
Huge-A
שחר אל תגיד להם שזה בגללי אההה :stongue:
יג'חנון תמשיך לחפש...:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement