|
מהיר ועצבני כחול לבן
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
לא הבנתי את התגובה שלי
היא חיובית או שלילית?:conf: |
|
|
| NyKoN |
חיובית
מדהים לראות מכונית נוסעת כ"כ מהר |
|
|
| sputnik_IL |
כי מהתגובה המקורית שלך
אפשר לחושב שאתה איזה אימא פולניה שטוענת שאנחנו מסכנים את הציבור.
ויש רכבים שנוסעים יותר מאלה :haha: |
|
|
| Scorchio |
איזה סתומים באימא שלי
מצלמים אל הלוחיות רישוי
כאילו זה ברור שידפקו אותם על זה ענק |
|
|
| DJ_Yuval |
| פייי יפה!!:eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
נחמד ביותר...
לסגור מעל 270 באוטו שלך זה טוב...
בעיקר שהסקאלה זה עד 260 :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איזה סתומים באימא שלי
מצלמים אל הלוחיות רישוי
כאילו זה ברור שידפקו אותם על זה ענק |
חחחחחחחחחחחחחח
מה איכפת לך? תהנה מהסרטון :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחח
מה איכפת לך? תהנה מהסרטון :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
הוא צודק
יש למשטרה הוכחה עכשיו לקנוס אותו במלא כסף שלא לדבר על זה שהוא בחיים לא יעבור יותר את הבדיקה השנתית הזאת |
|
|
| arik |
ה זה משנה עכשיו משטרה
אולי הם החליפו את הלוחית!!!!
בכל מקרה באתי להגיד שזה לא עובד לי יש לי באג!!!
אז כוס הומו |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by arik
ה זה משנה עכשיו משטרה
אולי הם החליפו את הלוחית!!!!
בכל מקרה באתי להגיד שזה לא עובד לי יש לי באג!!!
אז כוס הומו |
אריק תעדכן את ה
DIVX שלך
www.DIVX.COM |
|
|
| itamarsan |
חברי'ה מדהים!!!!!!!!!!
כול כך יפה לראות את קילומטרא'ז מגיע עד הסוף אךך זה מצויןןן:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
|
|