|
Raad de film adv een screenshot (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| 1 = American Beauty, erg vette film :) |
|
|
| SnuggLe |
1) idd American Beauty
2) K-Pax
3) ? Pirates of the Carribean (of Cast Away?)
4) SWAT
5) ? Das toch die remake van die oude film dat ze posessed is door een duivel?? Weet de naam zo ff niet meer... |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
1) idd American Beauty
2) K-Pax
3) ? Pirates of the Carribean (of Cast Away?)
4) SWAT
5) ? Das toch die remake van die oude film dat ze posessed is door een duivel?? Weet de naam zo ff niet meer... |
3 beide nie goed en 4 is ook nie goed....bij 5 zit je wel in de goede richting :) Die andere 2 zijn al wel goed |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Joost008
3 beide nie goed en 4 is ook nie goed....bij 5 zit je wel in de goede richting :) Die andere 2 zijn al wel goed |
Dan is 4 Tombraider ofzo! Oh nee wacht, toch niet. Ze lijkt er alleen op, tis niet Angelina Jolie.
3 zou ik dan niet weten (die linker kerel komt me wel bekend voor)
En die laatste weet ik de titel gewoon niet meer, weet wel dat ze zegt: "Let jesus you! Let jesus you!", en dan nekt ze de hele tent onder (in de oude versie). Ze is posessed.
Eh..is 5 dan toevallig The Exorcist? (maar dan een nieuwe remake?) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by CygnusX
5. Stigmata? |
Volgens mij ook, kon even niet op de titel komen.. |
|
|
| Joost008 |
| 4 Ghostship en 5 Stigmata zijn beide goed!! nu alleen 3 nog.,.. |
|
|
| Optimus |
| The Count of Monte Cristo |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Optimus
The Count of Monte Cristo |
Goed!!!! De volgende :) |
|
|
| Optimus |
| ff zoeken naar leuke pics, momentje:) |
|
|
| Optimus |
1.
2.
3.
4.
5.
niet echt moeilijk lijkt me. |
|
|
|
|