|
Raad de film adv een screenshot (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
3.Hard Rain
4.The Ring
over de andere 3 heb ik geen flauw idee:conf: |
|
|
| Optimus |
| 4= niet The Ring:) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by CygnusX
4.The Ring
|
Ik dacht het niet :)
4 = Identity.. Heb die vorige week nog in de bios gezien. |
|
|
| Kakao |
| 5 - Queen Of the Damned? |
|
|
| SnuggLe |
| Bah, i'm out. Al die spleetoog vechtfilmsken ik niet. |
|
|
| TimeportE |
| ik ken al die vechtfilms niet, :s |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by basd
4 = Identity.. Heb die vorige week nog in de bios gezien. |
Oops :D
Het is idd Identity |
|
|
| Optimus |
| 5 is idd Queen of the Damned. En die eerste twee zijn heel simpel hoor, zijn gewoon films die hier in de bios zijn uitgekomen. |
|
|
| Remy D |
1 : Tau Ping leert lopen
2 : Sambal blij is gloed vlool lu |
|
|
| Optimus |
helemaal goed!!
hier nog maar een paar:
1. 
2. 
1. Kiss of the Dragon
2. Rumble in the Bronx |
|
|
| Odyne |
1. monsters inc.
2. phonebooth |
|
|
|
|