return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
¿¿¿Springnichten???
View this Thread in Original format
Rudy
De laatste tijd zie ik steeds meer mensen op parties extreem vaag dansen! Ze lopen een beetje afwisselend van het ene been naar het andere been rond te huppelen! Dit noem ik de zogenaamde "Springnichten"! Kan iemand mij uitleggen waarom je het nodig vindt om jezelf op zo'n manier enorm voor lul te zetten??

Mzzls!
!_PeTrUs_!
Sja.... Als het weer te hard gaat kun je natuurlijk niet gaan Hakkuh net als in the old days...Ik vindt het wel grapig bedacht. En btw, Iedereen danst lekker op z'n eigen manier waarbij hij/zij zich lekker voelt.


Nunspeterlaan Rulez BTW (geboren en getogen). Hagenees 4ever
Rudy
Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! ;)
!_PeTrUs_!
hehe, grappig. Ik zou zeggen prober het eens. LOL. Zal wel net zo hard terug worde geslagen...
JdDark
quote:
Originally posted by Rudy
Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! ;)



dat haat ik echt, iemand willen afslaan omdat ze anders dansen, moeten ze met mij eens proberen
!_PeTrUs_!
Ik wou er niet zo op in gaan... Zie mij maar eens naar de grond te krijgen. Ik ram je zo hard, dat je voor de rest van je leven 7 kleuren stront schijt...
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Rudy
Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! ;)


wie dan PIETER en MIG
Henkie_henk
quote:
Originally posted by JdDark



dat haat ik echt, iemand willen afslaan omdat ze anders dansen, moeten ze met mij eens proberen



Voelt het springnichtje zig bedreigd hehe :p

neej geintje.. idd.. laat iedereen lekker dansen zoals ze willen dansen.. niet zo janke..

trouwens bedankt voor de tip.. volgende keer ga ik ook springnicht spelen.. speciaal voor jou.. en voor de klappe kom je maar bij "bart" beste vriend van mij.. waarschijnlijk ook 2 keer zo groot als jou
New Wave
quote:
Originally posted by Rudy
Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! ;)



???????????????????????????????????????????

beetje jammer weer......hoe oud ben jij? 14?

laat iedereen dansen op zijn manier............ga je lekker druk om maken hoe een ander danst.....kweet niet waar jij op let tijdens een feesie..........


dhuuu gaaaaaa-roeten
Glaniskanis
Sjezus wat een gezeik
wat kan jou het nou boeiuh hoe iemand danst, ga je toch lekker met die anti-springnichten ass van je een metertje verder staan.
Dit is nou echt een thread waar ieder1 weer ff lekker kan flamen, bedankt voor dat

Bij deze benoem ik deze thread officieel geopend voor een zware flame jegens de beklaagde de heer R. Udy

SCHULDIG!!!


FLAMEEE DIE ZOOI!! :D:D:D:D


Greetz,
Glaniskanis

Henkie_henk
nou eronder posten
jongens jonges
even inhoude he
laten we nou niet gaan rellen
hahahaah
haahahaaa
ja zoiets
of ff dimmen nou
:)))
hoezo dimmen

dit staat toch het best :p lekker duidelijk
New Wave
Inderdaad die gast effe flink flamen.

Triest figuur, hij zal zelf wel een enorme poepmixer zijn als die alleen op nichten let.......

En dat stoere geouwehoer motte we hier niet hebben.......kleuter.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement