return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Je eerste dance single / vinyl (pg. 2)
View this Thread in Original format
Switch
hmm niet echt veel singles gekocht vroeger
mijn eerste cd was volgens mij 1 van die illegale MTV compilaties
moogwai
ehh... volgens mij de CDM van Scooter - Move Your Ass! En ook alleen omdat die in de aanbieding was toen :D Ik heb vroeger echt zelden een single gekocht... singels van voor 2001 zijn dan ook op één hand te tellen bij mij.
Partyhardy!
2 nummers die ik nog steeds onwijs TOP vind! :crazy:

Eerste vinyl; Billy Ray Martin - Honey (Chicane remix) :tongue3 stond toen der tijd als tip van Tiësto in het Slam magazine.
Eerste single; Carlos - The Silmarillia :cool:
Jimmy
Robert Miles - Children

Daarna Fable en daarna het hele album van hem (dreamland).
Fkwebeman
single..

??? - There is a star (ofzo, iig dance)

Vinyl

Delerium - Silence (Tiesto remix)

die mooie met het album voorkantje (groen) erop gedrukt. Hangt nu achter glas aan de muur.

Binnenkort waarschijnlijk ook Motorcycle ofzo erbij.. :D
arj1o1
eerste cd, denk dan hit explosion 99 nr. 12 met veracocha - carte blanche en poco loco gang
vercacocha vond ik te ingewikkeld en ben naar poco loco gaan luisteren
single geen denk ik
Ding Chavez
Poeh, eerste CD single zou ik zo niet weten, een van de eerste was wel Antiloop - In My Mind
Eerste 12": Sarah Mclachlan - Sweet Surrender (Tiësto Remix) (De mooiste van de eerste lading bestelde vinyls)
Chicane
Eerste CD single: Chicane - Saltwater
Eerste Album: een van de albums van Erick E (Work) of Jean (Strictly, Madhouse) geloof ik, daarna net als Switch alle Braun/MTV Chart CD's gespaard :)
Eerste 12": Van een goede vriend gekregen voor me verjaardag en waar ik nogsteeds helemaal gek op bent, Ransom - My Dance
Remy D
Mijn geheugen is dus zodanig na de tering van het overmatig drugs en alcohol gebruik de laatste jaren dat ik dit soort kleine dingetjes niet meer kan herrineren. :haha:
Joost008
Eerste single was denkik Hakkuhbar - Supergabber :D
en mijn eerste vinyl was Solar Stone - Solar Coaster (Midway Remix)
Eerste CD was House Party 6

raoel
Er is al ooit eerder zo'n topic geweest geloof ik, maar dat boeit niet.

Eerste (en enige) CD single: Cygnus X - Superstrings

Eerste vinyl: Khad een grote bestelling bij Recess, het lijstje met alle platen dat bij de bestelling zat heb ik bewaard.
De eerste ik die ik in bestelling zette was geloof ik:

Delerium - Silence (A1 Dj Tiësto's In Search Of Sunrise Remix - B1 Sanctuary Remix)
jploveparade
quote:
Originally posted by raoel
Er is al ooit eerder zo'n topic geweest geloof ik


ik heb gebruikt :o

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement