|
Je eerste dance single / vinyl (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
hmm niet echt veel singles gekocht vroeger
mijn eerste cd was volgens mij 1 van die illegale MTV compilaties |
|
|
| moogwai |
| ehh... volgens mij de CDM van Scooter - Move Your Ass! En ook alleen omdat die in de aanbieding was toen :D Ik heb vroeger echt zelden een single gekocht... singels van voor 2001 zijn dan ook op één hand te tellen bij mij. |
|
|
| Partyhardy! |
2 nummers die ik nog steeds onwijs TOP vind! :crazy:
Eerste vinyl; Billy Ray Martin - Honey (Chicane remix) :tongue3 stond toen der tijd als tip van Tiësto in het Slam magazine.
Eerste single; Carlos - The Silmarillia :cool: |
|
|
| Jimmy |
Robert Miles - Children
Daarna Fable en daarna het hele album van hem (dreamland). |
|
|
| Fkwebeman |
single..
??? - There is a star (ofzo, iig dance)
Vinyl
Delerium - Silence (Tiesto remix)
die mooie met het album voorkantje (groen) erop gedrukt. Hangt nu achter glas aan de muur.
Binnenkort waarschijnlijk ook Motorcycle ofzo erbij.. :D |
|
|
| arj1o1 |
eerste cd, denk dan hit explosion 99 nr. 12 met veracocha - carte blanche en poco loco gang
vercacocha vond ik te ingewikkeld en ben naar poco loco gaan luisteren
single geen denk ik |
|
|
| Ding Chavez |
Poeh, eerste CD single zou ik zo niet weten, een van de eerste was wel Antiloop - In My Mind
Eerste 12": Sarah Mclachlan - Sweet Surrender (Tiësto Remix) (De mooiste van de eerste lading bestelde vinyls) |
|
|
| Chicane |
Eerste CD single: Chicane - Saltwater
Eerste Album: een van de albums van Erick E (Work) of Jean (Strictly, Madhouse) geloof ik, daarna net als Switch alle Braun/MTV Chart CD's gespaard :)
Eerste 12": Van een goede vriend gekregen voor me verjaardag en waar ik nogsteeds helemaal gek op bent, Ransom - My Dance |
|
|
| Remy D |
| Mijn geheugen is dus zodanig na de tering van het overmatig drugs en alcohol gebruik de laatste jaren dat ik dit soort kleine dingetjes niet meer kan herrineren. :haha: |
|
|
| Joost008 |
Eerste single was denkik Hakkuhbar - Supergabber :D
en mijn eerste vinyl was Solar Stone - Solar Coaster (Midway Remix)
Eerste CD was House Party 6 |
|
|
| raoel |
Er is al ooit eerder zo'n topic geweest geloof ik, maar dat boeit niet.
Eerste (en enige) CD single: Cygnus X - Superstrings
Eerste vinyl: Khad een grote bestelling bij Recess, het lijstje met alle platen dat bij de bestelling zat heb ik bewaard.
De eerste ik die ik in bestelling zette was geloof ik:
Delerium - Silence (A1 Dj Tiësto's In Search Of Sunrise Remix - B1 Sanctuary Remix) |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by raoel
Er is al ooit eerder zo'n topic geweest geloof ik |
ik heb gebruikt :o
;) |
|
|
|
|