|
Je eerste dance single / vinyl (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Eerste single weet ik niet meer..
Eerste CD was een of andere Veronica hits CD (met daarop in ieder geval het geniale SL2 - On a ragga tip)
Eerste vinyl was (o.a.) FSOL - Papua New Guinea (Satoshi Tomiie remixes), nog uit mijn progressive tijd ;) |
|
|
| total woot |
eerste vinyl: DJ Norman - you up
eerste single: Felix - Don't You Want Me |
|
|
| Asperge |
| Mijn eerste vinyltjes waren Veracocha - Carte blanche en System F ft Armin - Exhale. |
|
|
| Partyhardy! |
| lekkere eerste plaatjes kreischer2000! :) maar hoezo heb je je naam verander in Asperge? vind ik maar een vage naam...... :conf: :haha: |
|
|
| eieregooie |
1e vinyl:
Chosen Few - Chosen Paradise :D Mokum 56 als ik me niet vergis...
1e sigle:
Zou weleens Haddaway - What Is Love kunnen zijn |
|
|
| Raymond |
Dat waren 7 Inch singles :D
Jah jongens, dat waren nog eens tijden!!
Ik weet niet welke ik als eerste heb gekocht, maar het was in iedergeval geen house. |
|
|
| DJ D-Man |
Single: Party Animals - Aquarius :toothless
CD: Now Dance Hits 1996 Volume 3 (Met Robert Miles - Children, die ik toen helemaal grijs draaide)
12": Dat waren er 3 tegelijk (anders kon ik niet mixen he):
Sapphirecut - Free your mind
Mass Effect - Plasma
Gouryella - Ligaya |
|
|
| M_Peror |
U96 - Inside your dreams :D
Op de kop getikt tijdens een reis met school naar Duitsland in 1994 of zo |
|
|
| Optimus |
| eerste single was US3 - Cantaloop |
|
|
| DJ_Massive |
| 1e cd single was uiteraard RANK1 - Airwave :cool: :rolleyes: |
|
|
| HiGH_NrG |
Eerste vinyl: Mokum 40 ofzo...gegapt uit mijn pa zijn discotheek...
Eerste single: dat loveparade nummer van een paar jaar terug...kan er nie opkomen hoe die heet... |
|
|
| magrec |
Pff mijn 1e single...
Fantasy world van charly lownoise en menthal theo, ook meteen mijn 1e aanraking met trance, hehe die trance mix die daar op staat van die stevige dreamtrance wel vet ff opzetten :D
Die yabba dabba dance cd's dat waren mijn 1e dance cd's hoewel toen had ik nog geen cd speler en kopieerde ik ze op bandje, cd's die mijn zus toen had helaas tijdens het verhuizen kwijtgeraakt :( |
|
|
|
|