return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Je eerste dance single / vinyl (pg. 3)
View this Thread in Original format
basd
Eerste single weet ik niet meer..

Eerste CD was een of andere Veronica hits CD (met daarop in ieder geval het geniale SL2 - On a ragga tip)

Eerste vinyl was (o.a.) FSOL - Papua New Guinea (Satoshi Tomiie remixes), nog uit mijn progressive tijd ;)
total woot
eerste vinyl: DJ Norman - you up
eerste single: Felix - Don't You Want Me
Asperge
Mijn eerste vinyltjes waren Veracocha - Carte blanche en System F ft Armin - Exhale.
Partyhardy!
lekkere eerste plaatjes kreischer2000! :) maar hoezo heb je je naam verander in Asperge? vind ik maar een vage naam...... :conf: :haha:
eieregooie
1e vinyl:

Chosen Few - Chosen Paradise :D Mokum 56 als ik me niet vergis...

1e sigle:

Zou weleens Haddaway - What Is Love kunnen zijn
Raymond
Dat waren 7 Inch singles :D
Jah jongens, dat waren nog eens tijden!!

Ik weet niet welke ik als eerste heb gekocht, maar het was in iedergeval geen house.
DJ D-Man
Single: Party Animals - Aquarius :toothless

CD: Now Dance Hits 1996 Volume 3 (Met Robert Miles - Children, die ik toen helemaal grijs draaide)

12": Dat waren er 3 tegelijk (anders kon ik niet mixen he):
Sapphirecut - Free your mind
Mass Effect - Plasma
Gouryella - Ligaya
M_Peror
U96 - Inside your dreams :D

Op de kop getikt tijdens een reis met school naar Duitsland in 1994 of zo
Optimus
eerste single was US3 - Cantaloop
DJ_Massive
1e cd single was uiteraard RANK1 - Airwave :cool: :rolleyes:

HiGH_NrG
Eerste vinyl: Mokum 40 ofzo...gegapt uit mijn pa zijn discotheek...
Eerste single: dat loveparade nummer van een paar jaar terug...kan er nie opkomen hoe die heet...
magrec
Pff mijn 1e single...
Fantasy world van charly lownoise en menthal theo, ook meteen mijn 1e aanraking met trance, hehe die trance mix die daar op staat van die stevige dreamtrance wel vet ff opzetten :D

Die yabba dabba dance cd's dat waren mijn 1e dance cd's hoewel toen had ik nog geen cd speler en kopieerde ik ze op bandje, cd's die mijn zus toen had helaas tijdens het verhuizen kwijtgeraakt :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement