return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
טרד פרידה
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
טוב אז ככה אנשים
בעוד פחות מ-12 שעות אני והמשלחת עולים על אוטובוס שיקח אותנו לשדה התעופה, ובסביבות 4 לפנות בוקר אנחנו עולים על מטוס לפולין
אני לא אהיה כאן שבוע, אז רציתי רק להגיד ביי ביי, למקרה שאני לא אדבר איתכם לפני שאני טס......
אז.....
ביייייייייייייייי
arik
שיהיה בהצלחה אחי
!!
hangover
טרד פרידה? נבהלתי אחושרמוטה.

דרך צלחה!
DJ_Yuval
מה בהצלחה? זה טיול לא?
תהנה :gsmile:
H.A.
לא הייתי קורא לזה "טיול" אבל שיהיה
זה דבר שנשאר לכל החיים
מחכים לשמוע חוויות
KrazyDJs
ביי אחי..
תהנה, תלמד, תחווה
ותחזור בשלום
Hell_Copter
וואי אחי אתה הולך להנות שם כל כך!!!
זה טיול כיפי מאוד!! למרות שזה גם כבד בצורה מטורפת!!


תעשה חיים וספר חוויות כשתחזור :D
Sniper
וואי אחי!!!
גם מישהי שאני מאוד מאוד מאוד מאוד רוצה
יוצאת מחר למישלחת בערב:]
קוראים לה שירן עמבר, ביצפר אלדד מנתניה
שמור לי עליה
חחחח:]

תהנה אחי וספר חוויות
Segev
ואיי אחי זהיה לך בכיף האמת שזה לא ממש טיול של כיף אז תהיה חזק ותחזור אלינו עם חוויות ושלם הכי חשוב..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
ואיי אחי זהיה לך בכיף האמת שזה לא ממש טיול של כיף אז תהיה חזק ותחזור אלינו עם חוויות ושלם הכי חשוב..


אתה תתפלא אחי אבל הטיול הזה הוא אחד הכיפיים!!
למרות שיש קטעים קשים וכואבים זה ממש כיף... אתה עם כל החברים, ובמלון והכל... ליגה של דבר!!

Segev
אני בטוח שאתה יודע יותר טוב ממני כי אני עוד לא הייתי שם..

אני טס עבוע לפני יום הזכרון וחוזר בדיוק ליום הזיכרון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
אני בטוח שאתה יודע יותר טוב ממני כי אני עוד לא הייתי שם..

אני טס עבוע לפני יום הזכרון וחוזר בדיוק ליום הזיכרון


יצא לך קצת מעפן...
כל הקטע זה להיות לפני יום הזכרון לשואה
כי אז אתה מרגיש אחרת כלפי היום הזה... ואתם בדיוק נוסעים ביום השואה לשם...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement