|
טרד פרידה
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
טוב אז ככה אנשים
בעוד פחות מ-12 שעות אני והמשלחת עולים על אוטובוס שיקח אותנו לשדה התעופה, ובסביבות 4 לפנות בוקר אנחנו עולים על מטוס לפולין
אני לא אהיה כאן שבוע, אז רציתי רק להגיד ביי ביי, למקרה שאני לא אדבר איתכם לפני שאני טס......
אז.....
ביייייייייייייייי |
|
|
| hangover |
טרד פרידה? נבהלתי אחושרמוטה.
דרך צלחה! |
|
|
| DJ_Yuval |
מה בהצלחה? זה טיול לא?
תהנה :gsmile: |
|
|
| H.A. |
לא הייתי קורא לזה "טיול" אבל שיהיה
זה דבר שנשאר לכל החיים
מחכים לשמוע חוויות |
|
|
| KrazyDJs |
ביי אחי..
תהנה, תלמד, תחווה
ותחזור בשלום |
|
|
| Hell_Copter |
וואי אחי אתה הולך להנות שם כל כך!!!
זה טיול כיפי מאוד!! למרות שזה גם כבד בצורה מטורפת!!
תעשה חיים וספר חוויות כשתחזור :D |
|
|
| Sniper |
וואי אחי!!!
גם מישהי שאני מאוד מאוד מאוד מאוד רוצה
יוצאת מחר למישלחת בערב:]
קוראים לה שירן עמבר, ביצפר אלדד מנתניה
שמור לי עליה
חחחח:]
תהנה אחי וספר חוויות |
|
|
| Segev |
| ואיי אחי זהיה לך בכיף האמת שזה לא ממש טיול של כיף אז תהיה חזק ותחזור אלינו עם חוויות ושלם הכי חשוב.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
ואיי אחי זהיה לך בכיף האמת שזה לא ממש טיול של כיף אז תהיה חזק ותחזור אלינו עם חוויות ושלם הכי חשוב.. |
אתה תתפלא אחי אבל הטיול הזה הוא אחד הכיפיים!!
למרות שיש קטעים קשים וכואבים זה ממש כיף... אתה עם כל החברים, ובמלון והכל... ליגה של דבר!! |
|
|
| Segev |
אני בטוח שאתה יודע יותר טוב ממני כי אני עוד לא הייתי שם..
אני טס עבוע לפני יום הזכרון וחוזר בדיוק ליום הזיכרון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
אני בטוח שאתה יודע יותר טוב ממני כי אני עוד לא הייתי שם..
אני טס עבוע לפני יום הזכרון וחוזר בדיוק ליום הזיכרון |
יצא לך קצת מעפן...
כל הקטע זה להיות לפני יום הזכרון לשואה
כי אז אתה מרגיש אחרת כלפי היום הזה... ואתם בדיוק נוסעים ביום השואה לשם... |
|
|
|
|