return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Livesets (of cds) die je kunt dromen....
View this Thread in Original format
Original
Bijna iedereen heeft er wel een of meerdere. Zo`n liveset/cd die je echt tig keer beluisterd heb, zodat je elke beat, elk deuntje en elke overgang ongeveer kunt dromen.

voor dus mij o.a.
Marco V - Live @ Mysteryland 2003
De laatste 70 minuten vanaf Funk Function - Lubricon (Had em een keer van rmf gedownload en alleen dit gedeelte op cd gezet),Ekle keer als ik ergens Such Is Life (deep dub) hoor denk ik gelijk Pozac achteraan;),ook omdat Marco in die tijd vrijwel altijd die 2 platen achter elkaar draaide.

Magik 6 & Tiesto Live @ IC
Gewoon overdereven vaak beluisterd, altijd mee op vakanties etc. en ik vind ze nog steeds goed!

Ronald v. Gelderen @ASOT
Een keertje van de radio opgenomen op minidisc en hem vervolgens elke dag op weg naar school beluisterd. (omdat ik te lui was om een keer een nieuw discje mee te nemen :D)

ITWT 5 Mixed By Cor Fijneman
Stond een tijd altijd aan onder het playstationen, vreemd dus als ik een van die nummers op een feest hoor omdat ik die dan associeer met een computer spelletje. :conf:

Hebben jullie ook van die sets/cds waar elk kraakje/ stofje op een plaat uit je hoofd kent?

(aanleiding van deze thread; gooide vandaag Marco v Live @ mysterland in de cd speler en toen dacht ik, tering deze cd heb ik echt vaak gehoord)
Djeebie
DJ Tiësto - Live @ Dutch Dimension 02-02-02

Gewoonweg beste set, beste feest, beste alles ooit :)

Marco V - Live @ Club Eau 24-11-01

Luister ik nog steeds naar. De eerste keer dat ik Damn Noa - Home (Like A Prayer)(V.Ision Remix) hoorde. Superset.
TranceFool
Magik 6 ken ik echt helemaal uit mn hoofd :)
Freezel
Paul van Dyk - Innercity 2000
Dit blijft voor echt een van de beste sets alltime. Hij staat echt wekelijks op bij mij. Heb leuke herinneringen aan die set :)

DJ Cross - 538 Party Night 19-02-1994
Als 13e jarige stiekem 's nachts opblijven en luisteren :D. Ik heb deze set nog steeds op bandje en op de pc. Heb ik vaak op weg naar school op staan. Veel classics komen hierin terug: Secret Cinema - Timeless Altitude, Dimitri & Jaimy - On The Discotrain, Nightcrawlers - Push The Feeling On enz. Ik kan deze set inmiddels dromen :)

Dave Seaman - Qontact 29-04-2002
Ongelovelijke vette set. Alleen maar topplaten. Kan hem ook dromen onderhand.

Marco V - Qontact 29-04-2001
Deze set knalt van begin tot eind.

DJ Tiesto - In Concert 10-05-2003
Wat valt hier nog over te zeggen? Magisch! :)
jploveparade
PvD - Mayday 2000 :nervous:
Blank and Jones - Loveparade 1999 :wtf:
Hennes and Cold - Invasion 2001 :eek:
raoel
Laatste tijd luister ik weliswaar weinig sets, maar de volgende sets/CD's heb ik ontzettend vaak geluisterd:

Tiësto - Live @ Energy 2000
Deze zal nog wel door meer mensen genoemd worden en volledig terecht. Hij is goed gemixed, maar vooral de platenkeus is geweldig. Alleen maar vette nummers.

Mauro Picotto - Live @ rosenmontags Rave 2000
Dit was geloof ik ook meteen de doorbraak van Picotto. Hij zette een geweldige set neer. Zowel mixtechnisch als platenkeus zeer lekker.

Mauro Picotto - Live @ Trance Energy 2001
Heel andere set dan op Rosenmontags Rave, maar erg lekker. Stond op mun MD en ik bleef um maar luisteren in de bus.

Tom Harding - Live @ Impulz 2000
Volgens mij in 2000, het was iig de 2e impulz. Mijn eerste grote party en ik ging daar helemaal uit mun knar. Overigens niet alleen op Harding, maar deze set was de engie die je daarna kon downen. Super opzwepende UK Hardhouse.

Tiësto - Magik 6
Wie kent deze CD niet, verder niks over zeggen.
DJ D-Man
DJ Tiesto live @ DanceValley 2001

Helemaal grijs gedraaid 2 jaar geleden, en eigenlijk nog steeds geweldig. Volle bak knallen van begin tot eind, strak gemixed, goeie trackkeuze, alles wat een set nodig heeft eigenlijk.

DJ Tiesto - Revolution (CD 1, Darkside)

Kan ik ook helemaal dromen :D Echt een hele mooie progressive trance-achtige cd, lekker rustig. Naar mijn mening de beste CD die Tiesto gemaakt heeft.
moogwai
DJ Tiesto - Magik 6
Ik denk niet dat er ooit nog een cd zal uitkomen die ik zovaak heb beluisterd als deze ongelooflijk goede cd!

DJ Tiësto - In Search Of Sunrise 1
Deze cd blijft gewoon altijd goed en luister ik dan ook nog regelmatig.

DJ Lars Holte - In Trance We Trust 003
Beste ITWT ooit.. zit geen één matig nummer tussen!

Johan Gielen - In Trance We Trust 004
De op één na beste ITWT... deze kan ik ook wel dromen.

en qua livesets..

DJ Tiesto Live At Dutch Dimension 31-03-2001
Echt een wereldset en een van de weinige livesets die ik op cd heb gezet

DJ Tiesto Live At Energy 2000
Commentaar is hierbij overbodig :)

Judge Jules Live At Trance Energy 21-10-2001
Erg lekker tracklist en vooral de overgang van I Won't let You down naar Suburban Train is werelds :eyespop:

Scott Bond Live At Massive 29-04-2001
Live vond ik Scott zelfs nog een beetje tegenvallen die nacht, en dat snap ik nog steeds niet.. geweldige set

Oh ja.. en sinds kort heb ik TIC ook maar eens op 4 cd's gezet, die komt er straks ook nog bij :D
basvh
quote:
Originally posted by raoel

Tom Harding - Live @ Impulz 2000
Volgens mij in 2000, het was iig de 2e impulz. Mijn eerste grote party en ik ging daar helemaal uit mun knar. Overigens niet alleen op Harding, maar deze set was de engie die je daarna kon downen. Super opzwepende UK Hardhouse.


mijn eerste feestje ook. Ik wist niet echt wat je van een feestje kon verwachten totdat JP direct dizko en phat bass achter elkaar draaide. De zaal ontplofte gewoon. Vanaf dat moment was ik echt houseparty addicted. Daarna draaide onze grote japanse vriend, die helemaal de zaal wegblaasde waarna lab 4 het werk afmaakte!!! Top feest!!
Enig idee waar ik dat setje van harding nog kan downen.


NU ik nadenk ken ik niet echt heel veel setjes/cds echt helemaal uit me hoofd. Maar hieronder staan gewoon wat setjes/cds die ik wel veel heb beluisterd en noemenswaardig zijn

Yoji B - Live at dance valley 2001 TURNTABLE JUNKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Tiesto - In search of sunrise deel 1> de aller grootste chill cd die er bestaat. Als ik moe ben of een dipje heb doe ik die cd aan terwijl ik in bad zit. Pilsje erbij, chips erbij. Asterix en Obelix stripboek erbij. Kom dan echt als herboren uit bad!

Magik 6- de zogenaamde flow die in die cd zit is echt zooo goed

tiesto 02-02-02. Ik zou er veel voor over hebben om die avond mee te hebben kunnen maken. Voor lange stukken rijden of wachten is deze set dus ideaal.

AVB- 002Basic Instinct en dan cd 2. Vette trance cd

Charly en theo- Charlottenburg (jeugdsentiment)

Maar de enige cd die ik echt zo vaak heb beluisterd dat die cd het zelfs niet meer doet is> QUEEN GREATEST HITS 1.

Echt alleen maar klassiekers op de cd van een band die naar mijn mening de allergrootste en beste (rock)band aller tijden is. Die stem van Freddie, zo goed gewoon.
Yarnie
quote:
Originally posted by moogwai

en qua livesets..

DJ Tiesto Live At Dutch Dimension 31-03-2001
Echt een wereldset en een van de weinige livesets die ik op cd heb gezet

DJ Tiesto Live At Energy 2000
Commentaar is hierbij overbodig :)

Judge Jules Live At Trance Energy 21-10-2001
Erg lekker tracklist en vooral de overgang van I Won't let You down naar Suburban Train is werelds :eyespop:


ja die vind ik ook wel kewl die sets.
verder nog:
Chicane Live at palladium 01-22-2000
Chicane - The Galaxy Chill Out 10-03-2002

voor de rest qua cd's
Armin Van Buuren - Boundaries Of Imagination
Platipus Volume 8 Mixed By Matt Hardwick
Carl Cox - F.A.C.T 1

Dj Lex
CDs
Dj Tiesto - Magik 6
Heel vaak geluisterd. Heb hem als mp3, als cd en op een MD. Na elke track weet ik wat de volgende track wordt (niet bij naam :)) Nog steeds een super cd. Tijdloos

Dj Tiesto - ISOS 3
In de tijd dat ik nog een vriendin had luisterden we deze cd bijna elke keer wel. En zelf heb ik hem ook grijs gedraaid. Net als Magik 6 een tijdloze cd, die ik zo op kan dreunen

Dj Tiesto - Innercity
Zelfde verhaal bijna :)


Sets
Scott Bond @ Massive
Deze set heb ik denk ik na het downloaden zo'n 9 maanden overal beluisterd. Vond het op dat moment de beste set en laatst heb ik hem nog eens geluisterd en deze set zit gewoon vol met lekkere nummers van die tijd

Marco V @ Sensation White 2003
Deze set draai ik nog steeds bijna altijd als ik in de auto zit. Ken de tracks nu uit me hoofd, maar blijf hem waanzinnig vinden. Met als hoogtepunt Jens - Loops & Things (Marco V Remix).
Ries'79
sets:
- Tiesto live at club eau november '99 MVD birthday party
had deze set op tape (opgenomen van locale radio) en doordat ik hem zo vaak had geluisterd brak het bandje (KUT)
- james holden essential mix
- Tiesto @ peach night club (dance department)

cd
- Tiesto - ISOS 1 (blijft goed)
- Sasha - global underground 13 Ibiza
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement