return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Svennar och smilies-kulturen
View this Thread in Original format
Endre

Är lite irriterad på det där.

häromdan så kommenterade jag en killes låt i ett forum.
först sa jag att det var fel forum och sen vad jag tyckte om låten, jag tyckte den inte var något speciellt och formulerade mig på bästa sätt för att inte låta otrevlig.

mm, sen så undrar personen om jag har nåt emot han/hon som jag inte alls har! det är en schysst person.

alltså man kan ite skriva sin åsikt om nånting utan att inkludera 1000 smilies.

ARGH!

:) :( :o :D ;) :p :cool: :rolleyes: :mad: :eek: :confused: :eyes: :conf: :whip: :clown: :toothless :sadgreen: :stongue: :thepirate :disbelief :nervous: :haha: :happy2: :wtf: :gsmile: :toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :D
dbl
*kollar lite snabbt så att det inte va jag* hehe ;)

ne, men vissa människor e skumma

EDIT: hehe... såg vem du menar nu.. antar jag iallafall.
och jag håller faktiskt med dig helt och hållet i din kommentar
Vizay
jag vet vem du talar om å det har å göra med massa andra grejer som jag inte tänker gå in på här för det är något som ska hållas mellan er två om det överhuvudtaget ska talas nått om det...

nuff said
Endre
quote:
Originally posted by Vizay
jag vet vem du talar om å det har å göra med massa andra grejer som jag inte tänker gå in på här för det är något som ska hållas mellan er två om det överhuvudtaget ska talas nått om det...

nuff said

detta handlar inte om något personligt utan allmänhet, vad det andra grejerna är vet jag ej, men som sagt, det har inget med det här att göra.
Aendy
Vad i tråden handlar om svennar?
Vizay
det jag syftade på var att din beskrivning handlade om en tråd på TC å involverade en person jag känner osv...

va det jag menade, förstod att du menade i allmänhet men jag förklarade själva situationen :)
St_Andrew
Men använd smileys då? kan som du märkte lätt uppstå missförstånd på webben annars....

quote:
Originally posted by Aendy
Vad i tråden handlar om svennar?

hehe bra fråga =)
Endre

för dom tar allt så väldigt personligt om det inte är massa smilies med. det är min uppfattning iallafall.
Connector
Vill man ha kritik på något så bör man vara redo att höra det värsta... Annars ska man inte posta alls! Alla kan ju inte gilla samma sak.
Vizay
aja till huvudsaken...om man kan ere ju inge fel med å skriva smileys :)

förstärker ju meningen med det hela på ett ganska bra sätt :)

men de e ju bara mina fem cent :wtf:

staz
Men hörrudu. Vart tror du den där uppkäftiga attityden leder då? Om nån har gjort en låt så säger man att den är underbar vare sig man tycker det eller inte, det kallas trevligt uppförande. Ska du hålla på med den där stilen så kan du göra det i ditt soprum, är det förstått?

:D :D :D :D :D
smajlisarna gör jobbet,, dom e bra till att lätta upp stämning eller betona något på ett visst sätt (mjukt, hårt osv)
lonne
Det är väl det som är meningen om man postar en låt
tex, att få höra raka och ärliga svar. Personligen är
det iaf det jag vill höra, om det är något man skulle
'kunna förbättra eller ändra på. Den dåliga respons man
får kan man ju ta med en nypa salt, smaken är ju trots allt
olika från person till person.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement