return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Intervju me Envio!
View this Thread in Original format
Glorie
FÖrsta intervjun me Envio! everever ;) läääääs :p

Länk

weeeee!!!:crazy:
Vizay
trevlig intervju, den har du lyckats bra med :)

intervjuade du honom face to face eller via nätet eller telefon eller nått? :)
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
trevlig intervju, den har du lyckats bra med :)
intervjuade du honom face to face eller via nätet eller telefon eller nått? :)


ticktack :) :) :) Kul att du tycker den är bra, det tycker jag oxå. Envio och Mike Shiver e de bästa intervjuerna jag gjort (Gen6 var iofs bra oxå) så ja e rätt nöjd :)

körde över nätet ;) ifall du undrar varför jag skriver att han var trevlig.. så har ja träffat honom med!!!! Schyst kille som f*n :)
dbl
bra intervju du :)
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
ifall du undrar varför jag skriver att han var trevlig.. så har ja träffat honom med!!!! Schyst kille som f*n :)


I know, har träffat honom lite då och då jag med, mycket trevlig liten pojke :)
St_Andrew
Väldigt nice intevjuv! bra jobbat glorie :D
Glorie
taaaaaaaaaaack :) nu ska ja bumpa tråden i Music discussion :p
Aendy
quote:
Originally posted by Glorie
FÖrsta intervjun me Envio! everever ;) läääääs :p

Länk

weeeee!!!:crazy:


Varför är min länk till en bild?
Glorie
illa :)
JayBee
skit coolt ;) (MVG)

reveal
quote:
Originally posted by JayBee
skit coolt ;)


var det en uppmaning? hur folk skiter kan dom gott ha för sig själva
JayBee
quote:
Originally posted by reveal
var det en uppmaning? hur folk skiter kan dom gott ha för sig själva
var det där ett skämt? (jag hoppas det för din skull :whip: :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement