|
Intervju me Envio!
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
FÖrsta intervjun me Envio! everever ;) läääääs :p
Länk
weeeee!!!:crazy: |
|
|
| Vizay |
trevlig intervju, den har du lyckats bra med :)
intervjuade du honom face to face eller via nätet eller telefon eller nått? :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
trevlig intervju, den har du lyckats bra med :)
intervjuade du honom face to face eller via nätet eller telefon eller nått? :) |
ticktack :) :) :) Kul att du tycker den är bra, det tycker jag oxå. Envio och Mike Shiver e de bästa intervjuerna jag gjort (Gen6 var iofs bra oxå) så ja e rätt nöjd :)
körde över nätet ;) ifall du undrar varför jag skriver att han var trevlig.. så har ja träffat honom med!!!! Schyst kille som f*n :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
ifall du undrar varför jag skriver att han var trevlig.. så har ja träffat honom med!!!! Schyst kille som f*n :) |
I know, har träffat honom lite då och då jag med, mycket trevlig liten pojke :) |
|
|
| St_Andrew |
| Väldigt nice intevjuv! bra jobbat glorie :D |
|
|
| Glorie |
| taaaaaaaaaaack :) nu ska ja bumpa tråden i Music discussion :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
FÖrsta intervjun me Envio! everever ;) läääääs :p
Länk
weeeee!!!:crazy: |
Varför är min länk till en bild? |
|
|
| JayBee |
| skit coolt ;) (MVG) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by JayBee
skit coolt ;) |
var det en uppmaning? hur folk skiter kan dom gott ha för sig själva |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by reveal
var det en uppmaning? hur folk skiter kan dom gott ha för sig själva | var det där ett skämt? (jag hoppas det för din skull :whip: :happy2: |
|
|
|
|