|
שמות!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
אני מקווה שהטרד לא מטומטם מידי
או שרועי לא יכעס שפתחו טרד חדש:)
אנחנו נגד צמיחת הפורום:)
סתם
קיצר נתקלתי בבעיה שניסיתי למצוא לעצמי שם ראוי
במקום שזה יצא דייג'יי אריק
אז ישבתי חשבתי
ואי אפשר לחשוב על כלום נורמלי
בעקבות זה חשבתי אולי נפתח טרד שכל מי שעולה שם נחמד ויצוגי ולא שם מטומטם כמו דייג'יי בטטה ג'ונס
אני מדבר על דברים יפים ומיקצועיים
אז תרשמו כל מה שעולה לראש
מי שחושב זה דפוק שיגיד אני לא יעלב |
|
|
| arik |
תראה אריק למרות שיש לך פיגור מסויים בצד השמאלי
אני מסכים לזרום איתך
:wtf: |
|
|
| TTman |
וואי אתה חולה נפש
או שסתם יש לך פיצול אישיות
????
:haha: :stongue:
נ.ב
חולה עלייך אריק'
אם השם
gabriel & Dresden
לא היה תפוס, אז הייתי אומר לך לקחת אותו
:D
מה אתה אומר על
A-Rick-y_Fobis
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TTman
אם השם
gabriel & Dresden
לא היה תפוס, אז הייתי אומר לך לקחת אותו
:D
|
למרות שהוא מפוצל אישיות השמות שלו הם לא
אריק גבריאל ואריק דרסדן...
אז קצת יהיה קשה לו עם השם הזה :)
ואריק... בדוק שאתה סטלן תחת!!!!
אמרתי לך שהסמים כן ישפיעו!! |
|
|
| Segev |
בלי לבעס עוד יותר אני חושב שהייה לך ממש קשה למצוא שם ממש מקצועי כזה
גם אני חשבתי על זה פעמים רבות וכן זה ממש קשה
לפחות לי :D |
|
|
| arik |
אנחנו מודים לכם על התמיכה
ורועי יזבל אמרת לי שהעשב הירוק זה לצימחוניים:(
בכל מקרה בואו נודה בעובדות כולנו חבורת משועממים מביאים ביד
שיושבים מול המשחב שמורידים טראקים
אז אם כבר אנחנו על המחשב
אז בואו ננסה לחשוב על משהו קצר וקולע כזה
על שמות טובים!!!!
בעצם על תחשבו על זה יותר מידי אם צץ משהו תרשמו |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by arik
בעצם על תחשבו על זה יותר מידי אם צץ משהו תרשמו |
DJ ArTik
:crazy: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Flotser
DJ ArTik
:crazy: |
שם פיגוזי!!!!!!!!
אריק אני חושב שתיקח את השם הזה...... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יש לי רעיון, אולי
DJ YAMIMAMA
כמו מהשיר הזה של ציפי שבית:
"בובה אני ושמי ימיממה
רגליים לי עקומות נורא"
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:wtf: :wtf: :crazy: :crazy: :wtf: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
יש לי רעיון, אולי
DJ YAMIMAMA
כמו מהשיר הזה של ציפי שבית:
"בובה אני ושמי ימיממה
רגליים לי עקומות נורא"
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:wtf: :wtf: :crazy: :crazy: :wtf: :crazy: |
אני חושב שאני מדבר בשם כולנו כשאני אומר
צא דיבוק צא!!!!!!!!
או במילים אחרות...
לך לראות דרגון בול ועזוב אותנו!!!! :rolleyes: :disbelief :stongue: |
|
|
| DJ_Yuval |
קבל
DJ Arik Biomehanika
אה?!?!
או
arik van stuutgart (או משהו גרמני אחר)
איך אני?!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| KrazyDJs |
arik van dam
ואולי אפשר לשפר את של פלוטסר..
DJ ArTiK LiMoN
:D |
|
|
|
|