return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שמות!!!!
View this Thread in Original format
arik
אני מקווה שהטרד לא מטומטם מידי
או שרועי לא יכעס שפתחו טרד חדש:)

אנחנו נגד צמיחת הפורום:)
סתם

קיצר נתקלתי בבעיה שניסיתי למצוא לעצמי שם ראוי
במקום שזה יצא דייג'יי אריק

אז ישבתי חשבתי
ואי אפשר לחשוב על כלום נורמלי


בעקבות זה חשבתי אולי נפתח טרד שכל מי שעולה שם נחמד ויצוגי ולא שם מטומטם כמו דייג'יי בטטה ג'ונס

אני מדבר על דברים יפים ומיקצועיים

אז תרשמו כל מה שעולה לראש

מי שחושב זה דפוק שיגיד אני לא יעלב
arik
תראה אריק למרות שיש לך פיגור מסויים בצד השמאלי

אני מסכים לזרום איתך




:wtf:
TTman
וואי אתה חולה נפש
או שסתם יש לך פיצול אישיות
????

:haha: :stongue:


נ.ב

חולה עלייך אריק'

אם השם
gabriel & Dresden
לא היה תפוס, אז הייתי אומר לך לקחת אותו
:D

מה אתה אומר על
A-Rick-y_Fobis
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TTman
אם השם
gabriel & Dresden
לא היה תפוס, אז הייתי אומר לך לקחת אותו
:D


למרות שהוא מפוצל אישיות השמות שלו הם לא
אריק גבריאל ואריק דרסדן...
אז קצת יהיה קשה לו עם השם הזה :)


ואריק... בדוק שאתה סטלן תחת!!!!
אמרתי לך שהסמים כן ישפיעו!!
Segev
בלי לבעס עוד יותר אני חושב שהייה לך ממש קשה למצוא שם ממש מקצועי כזה
גם אני חשבתי על זה פעמים רבות וכן זה ממש קשה
לפחות לי :D
arik
אנחנו מודים לכם על התמיכה

ורועי יזבל אמרת לי שהעשב הירוק זה לצימחוניים:(


בכל מקרה בואו נודה בעובדות כולנו חבורת משועממים מביאים ביד
שיושבים מול המשחב שמורידים טראקים

אז אם כבר אנחנו על המחשב
אז בואו ננסה לחשוב על משהו קצר וקולע כזה


על שמות טובים!!!!



בעצם על תחשבו על זה יותר מידי אם צץ משהו תרשמו
Flotser
quote:
Originally posted by arik
בעצם על תחשבו על זה יותר מידי אם צץ משהו תרשמו


DJ ArTik
:crazy:
itamarsan
quote:
Originally posted by Flotser
DJ ArTik
:crazy:

שם פיגוזי!!!!!!!!
אריק אני חושב שתיקח את השם הזה......
DJ-Kreing^^
יש לי רעיון, אולי

DJ YAMIMAMA

כמו מהשיר הזה של ציפי שבית:
"בובה אני ושמי ימיממה
רגליים לי עקומות נורא"



:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:wtf: :wtf: :crazy: :crazy: :wtf: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
יש לי רעיון, אולי

DJ YAMIMAMA

כמו מהשיר הזה של ציפי שבית:
"בובה אני ושמי ימיממה
רגליים לי עקומות נורא"



:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:wtf: :wtf: :crazy: :crazy: :wtf: :crazy:


אני חושב שאני מדבר בשם כולנו כשאני אומר
צא דיבוק צא!!!!!!!!
או במילים אחרות...
לך לראות דרגון בול ועזוב אותנו!!!! :rolleyes: :disbelief :stongue:

DJ_Yuval
קבל

DJ Arik Biomehanika

אה?!?!

או

arik van stuutgart (או משהו גרמני אחר)
איך אני?!

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
KrazyDJs
arik van dam


ואולי אפשר לשפר את של פלוטסר..
DJ ArTiK LiMoN
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement