|
22-11-2003: Pay&Go Groove City, Kart Expo, Brussel (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
Weet het nog niet eigelijk hangt af van paar dingen
moest die kut extrazone vrijdag bij hun releases Stone Cold & Sanctuary zitten hebben dan is de kans klein dat ik kom tbh :p |
|
|
| Nabistai |
| Ik wil wel gaan (vanaf een uur of 1 ofzo) ma ik heb geen vrienden :( (die willen gaan) |
|
|
| Tiger777 |
Ik wil wel gaan, maar sinds mijn pa op de rand staat mijn studies niet te betalen, en hij nog maar nen druppel nodig heeft... Denk ik dat ik het mij toch niet ga riskeren 's nachts te ontsnappen :(
sorry gasten, Had het 4 weken vroeger/later geweest was ik zèker en vast geweest, ik had zelfs al een kaart gekocht... |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik wil wel gaan, maar sinds mijn pa op de rand staat mijn studies niet te betalen |
dan moe gij maar dreigen dage ni meer gaat studeren:p |
|
|
| Tiger777 |
Ge weet da misschien niet... maar mijn pa lijkt een beetje als de man op deze foto
:nervous: |
|
|
| Nabistai |
Ge weet da misschien niet... maar mijn pa lijkt een beetje als de man op deze foto
:nervous: |
En ik kan dit beamen.... |
|
|
| Tiger777 |
| Iedereen die hem kent/gezien heeft, kan dit beamen... |
|
|
| cyberia |
| leuke haarsnit heeft je pa:haha: |
|
|
| Tiger777 |
| ja, ik ga bij dezelfde kapper :D |
|
|
| Eagle` |
:nervous: | is die kerel niet ondernemer van het jaar 2002 geweest, kan fouten zitten ook :D |
|
|
| cyberia |
| snoeit hij dan ook dat snorretje?:toothless |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik wil wel gaan (vanaf een uur of 1 ofzo) ma ik heb geen vrienden :( (die willen gaan) |
Ik ga ook alleen..
Als het daarvan af moest hangen zou ILT mijn enige feest zijn in die vier maanden dat ik in Belgie ben.. |
|
|
|
|