return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
22-11-2003: Pay&Go Groove City, Kart Expo, Brussel (pg. 5)
View this Thread in Original format
Tiger777
misschien kunnen jullie dan iets afspreken he :)
Mister_Michel
quote:
Originally posted by basd
Ik ga ook alleen..

Als het daarvan af moest hangen zou ILT mijn enige feest zijn in die vier maanden dat ik in Belgie ben..

Eel goe, ik heb besloten om te gaan, ook al is het maar alleen, als ge wilt afspreken pmt mij dan nekeer :)

Let op: ge moet bereid zijn met mij in het openbaar te verschijnen hé...
Tiger777
ik weet niet of ge da uit het forum kunt afleiden hebt.. maar onze michael is een stevige (rochel rochel) drinker...

Alhoewel ik het op groovecity toch zou laten, tis voor de muziek he :)
Mister_Michel
quote:
Originally posted by Tiger777
ik weet niet of ge da uit het forum kunt afleiden hebt.. maar onze michael is een stevige (rochel rochel) drinker...

Alhoewel ik het op groovecity toch zou laten, tis voor de muziek he :)

Idd

En aangezien gij ni gaat moogt ge mij eens een planneke maken om te zeggen hoe ik daar moe komen :)

En brengt morgen u bio en u aa nekeer mee, ik dahct da gij tzelfde kreeg als ik (1 uur) en ik heb al een paar weken ni zo veel opgeschreven
Tiger777
neje, wij hebben 2 ure...

Hoe ge daar geraakt?
Die laatste keer, als we naar't station van berchem gegaan zen, ewel, diezelfde weg volgen, tot vlak onder die brug, daar ist. Ge zultet daar wel zien denken :)
Mister_Michel
quote:
Originally posted by Tiger777
neje, wij hebben 2 ure...

Hoe ge daar geraakt?
Die laatste keer, als we naar't station van berchem gegaan zen, ewel, diezelfde weg volgen, tot vlak onder die brug, daar ist. Ge zultet daar wel zien denken :)

Hebde nog kaarten of weet ge bij wie ik er nog kan krijgen?

Dju, over een week zijn het examens :/
Tiger777
Had ge da eergisteren gezegd, had ik u nog een prijsje kunnen maken, nu zal het 19€ worden jong... sorry
basd
Volgens mijn planner was het station van Groot-Bijgaarden dichterbij.. Of is het via Berchem goed te doen?
Tiger777
Groot bijgaarden zal korter zijn, ik zal vandenavond een planneke posten voor een afsteek, dan zijde der binnen 10 minuten.
basd
Ik heb het al gevonden, het is echt heel makkelijk vanaf dat station :)

Bovendien had ik het vanavond toch niet meer kunnen lezen, heb alleen op het werk Internet.. maar toch bedankt, gaat helemaal goed komen morgen!

Tiger777
denk aan mij, terwijl ik voor niets mijn kloten sta af te draaien op school (excuseert u mij voor de vulgaire uitdrukking, maar toch, ik kan mijn gevoelens ertegenover niet anders verwoorden)
Tiger777
doeme toch, ik word overvallen door een ondoorgrondelijke goesting om naar groovecity te gaan, maar ik zit tot 11uur men kloten (voor niks) af te draaien op school :nervous:

en daarna kan ik ook ni gaan... VERDOMME TOCH!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement