return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Paintball igen på lördag!
View this Thread in Original format
mindshooter
Har stängt den andra tråden för att det inte ska bli för mycket paintball här :p

Har juh köpt grejer nu med ett par polare...och vi är tre pers som vill dra ut o rocka gärnet.

Vilka e på?
Skulle va kul med ett gäng...sen måste vi ha nånstans att köra oxå.
Stockholm ska det vara iaf...

Lite kul är att min morsa oxå vill köpa prylar nu...för hon tycker det är kul att skjuta säger hon haha....ska jag skjuta fett på¨henne sen....Jaybee vet hur det känns ;) Hon hänger iaf inte med på lördag...

Blir vi tillräckligt med folk så kan vi nog ha rätt så kul!
Treo
Neej, typiskt! jag ska hem till åland i helgen.. nåja, jag får hänga på en annan gång.
JayBee

mindshooter
quote:
Originally posted by JayBee
annars kunde man ju ioförsig postat i samma tråd, men men.


finns många som inte alls är intresserade av det gamla paintballspelet men som kanske har lust att haka på denna gång..därav den nya tråden...im not stupid ;)
staz
ska ni köra på en riktig bana eller bara i nån skog nånstans? :D förstod inte riktigt
mindshooter
vet inte var vi ska köra....är öppen för förslag..men vill man köra ensamma så är juh inte en bana att rekomendera..
dbl
det kommer bli hemma hos kenny... speciellt i hans rum.. :p


kan tyvärr inte komma... konstigt va... ;) hehe
Vizay
jag är tyvärr upptagen den här helgen så ni får räkna ut mig den här gången :/
Xo|oX
skulle gärna lira men fram tills payday kan ja inte köpa nytt vapen =( (mitt förra blev helknas sen en boll av dålig kvalitet sprängdes i vapnet)
JayBee
quote:
Originally posted by Xo|oX
skulle gärna lira men fram tills payday kan ja inte köpa nytt vapen =( (mitt förra blev helknas sen en boll av dålig kvalitet sprängdes i vapnet)
skojar du med mig eller? om en kula sprängs i vapnet är ju inget farligt alls? dt händer alla förr eller senare och det förstör inte vapnet det minsta, hur skulle det kunna göra det? kulorna är av gele matrial och vapnet av stål eller nått. altså det endå du behöver göra är att öppna vapnet och rensa det så att det inte finns något smuts i pipan.

lycka till//J

mindshooter
en kule smällde i mitt rör redan första dan när jag testade det...var bara att dra igenom piprensaren en gång så var det stenlungt sen :)
Xo|oX
yeah well, problemet va att d va en polare som va lite bakom flötet me hur d funkade, han trodde de va helpaj åså sen när han kom tbx me den (typ en vecka senare) hade han inte rensat, då va d frozen solid paint i pipan >_< aja, han betala tbx, har bara inte kommit för mig å köpa nytt, men ska d nu då ja har spanat in en bättre som då oxå är semiautomat...

men som sagt, först när ja får min lön så har jag råd =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement