|
Serverrrrr is up:DjRv Live
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
naja iemand vind het blijkbaar erg leuk om onze servers CONSTANT dood te nuken,gaat dus niet meer door vanavond,excuses voor de blijkbaar onnodige posts,zal voortaan ook wel niet meer posten als ik draai.
greetz |
|
|
| Henkie_henk |
echt das geen goeie zaak.. ik heb er trouwes nix mee te make.. alhoewel ik wel in 1 van de 3 posts nuken zeg :)
Maar weejje het zeker? Welke internetprovider zit je? chello?
En wat gebeurde er precies.. |
|
|
| DjRV |
| de servers werden waarschijnlijk gesynflood,blijkbaar hebben mensen daar lol in terwijl ik alleen me muziek met andere wil delen.naja moedermeuk it anyway |
|
|
| Henkie_henk |
| ahaa.. maarja je hetb t ook in de chill out gepost he.. |
|
|
| raoel |
NUKEN????
Snap dat niet.
Wat is dat, ik wil namelijk wat meer weten over heel dat gebeuren van dat internet.
FTP / SERVERS
En heel de muk.
NUKEN ---> U = EU :D
Dan snap ik het wel :D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by DjRV
de servers werden waarschijnlijk gesynflood,blijkbaar hebben mensen daar lol in terwijl ik alleen me muziek met andere wil delen.naja moedermeuk it anyway |
gesyn-watte? Dat zal ik niet geweest zijn :p
Wel kut trouwens...Misschien een zaak voor de met "Cee Oo cee Kaa" |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
gesyn-watte? Dat zal ik niet geweest zijn :p
Wel kut trouwens...Misschien een zaak voor de met "Cee Oo cee Kaa" |
Whahahaaaaaaaa
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Whahahaaaaaaaa
Greetz,
Glaniskanis |
Bedankt voor deze loze reply...
Dat doet m'n zelfvertrouwen als standup-comedian weer goed :rolleyes: |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Bedankt voor deze loze reply...
Dat doet m'n zelfvertrouwen als standup-comedian weer goed :rolleyes: |
/Me gooit rot vruit |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
/Me gooit rot vruit |
rot vruit nog wel... :rolleyes:
Ach ja, een beetje kritiek is altijd goed...
Van kritiek kun je veel leren...
(Glanis: deze post is ook al onder het motto van een gloednieuw werkwoord in de Nederlandse taal: .... (vul zelf maar in) :p |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
(Glanis: deze post is ook al onder het motto van een gloednieuw werkwoord in de Nederlandse taal: .... (vul zelf maar in) :p |
Hahahahaaaaa
Ja ik weet wel welke :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|