return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Another Twisted Halloween
View this Thread in Original format
Fokused


(Urklipp från vår nyhetsbrev)

Well people, 1st of November isn’t far away and it’s finally time for Another Twisted Halloween. We have yet another massive line up to offer and a party like non before. Münchenbryggeriet (who will for this night get a tremendous makeover) is the place where you have your chance to free evil spirits. Come and celebrate with us by dressing up as saints, angels or if you prefer, devils… (your imagination sets the limits).


FOKUSED PROUDLY PRESENTS
ANOTHER TWISTED HALLOWEEN
IN ASSOCIATION WITH DJ MAG (UK)

SAINT AND SINNERS:
SISTER BLISS (FAITHLESS, UK), MR C (THE END, UK), SEAMUS HAJI (BIG LOVE, UK), DESYN MASIELLO (SEXONWAX, UK), GUY GERBER (TWISTED AMERICA, ISRAEL), AUDIO DRIVE (DEFECTED, UK), THOMAS KROME, PARHAM, PETER BENISCH & KRISTER LINDER (6 HOURS LIVE + DJ SET), DEEP NATURE, DANA BERGQUIST, ABI LÖNNBERG, MARCUS STORK, KEN1 and RAYMOND BAAKLINI.

VISUALS BY: JOEL MULL AND MARTIN MALM

SATURDAY THE 1ST OF NOVEMBER
MÜNCHENBRYGGERIET
STOCKHOLM, SWEDEN

OPEN HOURS:
20:00-05:00

ENTRANCE:
PRESALE: 250 SEK
AT THE DOOR: 350 SEK

TICKETS WILL BE RELEASED ON TUESDAY THE 14TH OF OCTOBER.

TICKETS OUTLETS:
PITCH, Gamla Brogatan 27
CUM, Klara Norra Kyrkogata 21-23
BACK TO PLASTIC, Krukmakargatan 9
SATURN RETURN, Tyska Brinken 32
FADE RECORDS, Skånegatan 78
SVAJ, Bjurholmsgatan 18
JUS, Brunnsgatan 7

MORE INFO:
Sister Bliss
The End
Dj Mag
Yooshi
Bullitt
Misc
Aendy
Linan ser techno ut, är det ett riktigt antagande?
Fokused
Det kommer bli 4 olika golv:

PÅ stora golvet blir det Prog/Trance (och med prog menar inte vi mörk tribal, utan mer upplifting).

Sedan finns det ett techno rum, ett house golv, och sedan en helt fantastisk chill-out (ja, vi vågar redan säga att den blir fantastisk ;)) - med riktig ambient musik.
lonne
Nice lina, mest prog och deep house Aendy. Ken1 lirar psytrance va ?
SteveTranz4ever
Fan detta kommer bli så hett och fett... Detta kommer jag inte missa... Älskar lokalerna på München också...

Vi ses där ! :gsmile:
mindshooter
Im there ;)

Lonne: Det stämmer! Bra sådan! :D
Sand Leaper
Bare house og techno på den lineupen så langt, men kvalitet er det uansett. :) Er I Amsterdam på den tiden dog, så dere får kose dere! Interessant å se Joel Mull på visuals..visste ikke at han drev med det.:cool:
staz
tackar inte nej till ngt i munchenbryggeriet.
AC.
Öppet mellan 20:00 och 05:00. Lär ju eka tomt i början av kvällen eller vad?

Även om det ser vackert ut så skulle jag gissa på att min närvaro uteblir :(
JayBee
jag kommer :)




BU!


Gaby
och så var det FEST!!! See ya there!!
zamson
jag ska nog gå :) men VA i helvete ska man klä ut sig till då...känner mig inte så hajj på den sidan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement