return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Mabel & Klaas
View this Thread in Original format
ahp2002
they did it!

viva la republica :gsmile:
Jappio
dit is de enige soap die ik volg :D
Optimus
olé! Misschien was dat ook het beste, want toestemming hadden ze denk ik toch niet gekregen:)
Three 'O Three
Oke, ik heb het even niet gevolgd... Wat zijn de laatste ontwikkelingen dan precies?
Blik
het kan me echt geen bal schelen, dat koningshuis
Three 'O Three
Alles wat (indirect) kan bijdragen tot het afschaffen van het 'koningshuis' vind ik toch wel leuk.
Chicane
DEN HAAG - Prins Friso en Mabel Wisse Smit hebben besloten het kabinet geen toestemming te vragen voor hun huwelijk op 24 april. Het huwelijk gaat door, maar Friso ziet af van zijn rechten op de troon. Dat blijkt uit de brief die premier Balkenende vrijdag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd.

Volgens Balkenende heeft Wisse Smit in een gesprek met hem in juni "onvolledige en onjuiste" informatie verschaft. Balkenende vindt dat hij er alles aan heeft gedaan om de gang van zaken rond prins Friso en Mabel Wisse Smit te voorkomen.

Tijdens een persconfernetie vrijdagmiddag wees hij erop dat hij in juni drie gesprekken heeft gehad met het paar en dat daarbij "onvolledige en onjuiste informatie'' is verstrekt. "Tegen onwaarheid is geen kruid gewassen'', aldus de premier. Volgens Balkenende is "dit niet goed voor koninklijk huis, maar het woord crisis zou ik niet in de mond willen nemen."

Relatie

In een brief van het paar zelf, die Balkenende ook openbaar heeft gemaakt, geeft Mabel Wisse Smit toe dat ze een meer dan oppervlakkige relatie heeft gehad met topcrimineel Klaas Bruinsma en dat deze intensiever was dan ze eerder tegen de premier heeft gezegd. Ze houdt echter staande dat het geen liefdesrelatie was.

Excuses

Het paar biedt zijn "oprechte verontschuldigingen" aan aan de regering, de koningin en iedereen die ze hiermee gekwetst hebben. Mabel heeft Friso in het najaar van 2000 verteld over haar relatie met Bruinsma, maar omdat ze nooit bij diens criminele activiteiten betrokken is geweest, zag de prins hierin geen beletsel voor een huwelijk.

Pijnlijk

Het paar besloot niet geheimzinnig te doen over Mabels verleden, maar wel zo weinig mogelijk details bekend te maken aan derden. Dat deden ze ook niet tegenover de koningin. Het paar wilde hiermee het oprakelen van "pijnlijke herinneringen waarvan Mabel hoopte dat ze tot het verleden behoorden", te vermijden.

"In de afgelopen weken is ons duidelijk geworden hoe naďef en onverstandig deze beslissing is geweest", schrijft het paar in zijn brief, die overigens alleen door prins Friso is ondertekend. De twee zeggen dat ze hadden moeten beseffen dat de details van Mabels relatie van Bruinsma ooit naar buiten zouden komen. Die relatie wordt in de brief omschreven als "meer dan oppervlakkig".

Gedurende drie maanden in 1989 hebben Mabel en Bruinsma regelmatig contact met elkaar gehad. "Toen Mabel zich bewust werd van zijn activiteiten besloot ze haar vriendschap met de heer Bruinsma niet op dezelfde wijze voor te ztten. Wel heeft zij in de daarop volgende anderhalf jaar hem nog met enige regelmaat gezien."

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=216918&c=63
Dj Lex
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Alles wat (indirect) kan bijdragen tot het afschaffen van het 'koningshuis' vind ik toch wel leuk.


Whehe helemaal mee eens :)

Maar waarschijnlijk gaan ze toch gewoon trouwen, want WA wordt toch koning
Chicane
Friso zou de pas de derde zijn die in aanmerking komt

1: Wim-Lex
2: Kind lex & max
3: Friso
basvh
zo stom van die mabel dat ze gelogen heeft. Als ze gewoon meteen van het begin had gezegd dat ze met Klaas heeft lopen hatseflatsen dan was er niks aan de hand geweest. echt stom gewoon. Trouwens ik weet denk ik al wie er morgen aan de tafel zit bij het einde van kopspijkers!

magrec
:p :p
http://www.sexdruxrox.com/jorge.swf

Optimus
quote:
Originally posted by Chicane
Friso zou de pas de derde zijn die in aanmerking komt

1: Wim-Lex
2: Kind lex & max
3: Friso


mwhehe, ja, maar als Lex morgen in het vlietuig zit met Maximama, en het vliegtuig stort neer, dan zou Friso gelijk als eerste in aanmerking komen voor het koningsschap:)

quote:
Originally posted by basvh
zo stom van die mabel dat ze gelogen heeft. Als ze gewoon meteen van het begin had gezegd dat ze met Klaas heeft lopen hatseflatsen dan was er niks aan de hand geweest. echt stom gewoon. Trouwens ik weet denk ik al wie er morgen aan de tafel zit bij het einde van kopspijkers!


Denk dat als ze dat netjes opgebiecht had, ze helemáál geen kans meer had... nu had ze de hoop dat niemand erachter zou komen, helaas... dat is dus wel gebeurd, en nu moet ze in alle bochten wringen om nog met een geloofwaardig verhaal te komen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement