return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מסחרי???!
View this Thread in Original format
arik
זאת שאלה קטנה וטיפשית אבל אני חייב עזרה בה!!!!


אני כמובן יודע מה ההבדל בין מסחרי ללא מסחרי אבל
קשה לי להסביר את זה

השבוע יותר מידי שלא ממש מבינים אמרו לי שטייסטו ארמין
הם הכי מסחריים שיכולים להיות


ושהשמעתי לבן אדם מסויים את הטראקים של ארמין ואת הסטים שלו הוא לא הכיר אפילו טראק אחד

הוא גם אמר שזה מיקסוס מסחרי


שזה לא נכון



הבעיה שאני תמיד מסתבך שאני מנסה להסביר למישהו מה מסחרי ומה לא

אז בואו תעזרו לי לנסח הסבר מיקצועי למה מיסחרי ומה לא!!!!



ותנו גם כמה דוגמאות של טראקים אם צריך
deluxe
הנושא הזה קצת יותר מורכב ממה שאתה חושב
האמת היא שהוא מאוד מורכב ואין פה אקסיומות של "נכון - לא נכון", כלומר, יש יותר מדעה אחת בנושא

האמת שלמרות שזה נושא חשוב, אין לי ממש כוח לפרט כי הנושא הזה נטחן מלא פעמים בפורומים שונים... (אני לא יודע אם גם פה)... בכל אופן, אתה יכול למצוא כמה תשובות בקידורים הבאים

http://www.o-zen.com/forums/viewtopic.php?t=463

http://www.o-zen.com/forums/viewtopic.php?t=210

זה נושא שחשוב שהרבה יקראו ולא רק אתה כי המילה הזאת שאנשים מדביקים לקטעים\אומים\סגנונות מסויימים משומשת לא מעט בהקשרים לא נכונים...

מקווה שעזרתי...
:D
DJ_Yuval
מי ששומע טראנס הרבה ומתעניין באומנים וטראקים לאורך זמן, כבר יודע להבדיל
אבל איך ללמד את הנובים?? :whip:
אי אפשר, שילמדו בעצמם
Scorchio
המוזיקה שטייסטו וארמין מנגנים היא מסחרית בהחלט
זה הכל להיטים
אומנם של סגנון שנחשב לרמה גבוהה
אבל בהחלט מסחרי בז'אנר...

מסחרי לא תמיד אומר שזה לאסגו או דידי
זה טראק שכולם מכירים ומקפיץ בגלל שהוא מוכר

למשל
Delerium - Silence [DJ Tiesto Remix]

זה טראק מסחרי מאוד לעומת מה שהרוב פה אולי חושבים
Segev
אני מסכים עם צח למרות שפה בארץ אתה לא יכול להגיד על ארמין או טיאסטו שהם מסחריים כי אף אחד לא מכיר אותם או את השירים שלהם לפחות מי שאני שאלתי...
itamarsan
quote:
Originally posted by Segev
אני מסכים עם צח למרות שפה בארץ אתה לא יכול להגיד על ארמין או טיאסטו שהם מסחריים כי אף אחד לא מכיר אותם או את השירים שלהם לפחות מי שאני שאלתי...

אתה צודק אחיי גם לי זה קרה פעמים עם חברים ששאלתי אותם
Narcotic Mind
הבעיה בנושא הזה היא שיש שני סוגים של טראקים מתמסחרים
אלה שנכתבו והשקיעו בהם הרבה זמן ונוגנו הרבה ולכן הרבה אנשים מכירים אותם ולכן הם כביכול "התמסחרו" כי כל די ג'יי מאפן התחיל לנגן את זה גם לילדים בני 3, למשל
silence

ויש את אלה שמראש נכתבים פשוטים וקיצ'ים כי רוב הקהל אוהב דברים קליטים וקיצ'ים ולכן הם נכתבים בערך ב5 בלי השקעה גדולה ובכל זאת זוכים לתהילה
למשל הטראנס של תותים
DJ_Yuval
אז קיצר מה שאתם אומרים שטראק מסחרי זה אחד שחורשים עליו מלא במכל מסיבה וכל הזמן ברדיו (תלוי איזה שיר)
טראק שדי'גיים משמיעים אותו בגלל שהרבה מכירים אותו ולא חייב שהוא יהיה הטעם שלהם
תקנו אותי :toocool:
s0undw4v3
בעקרון אפשר להגיד שכל טראק בפרט או מפיק בכלל שהגיע לאמטיוי - הוא מסחרי, כי הוא מפרסם ברבים ובערוצי מוזיקה שזה תת רמה...

טייסטו לא פעם היה באמטיוי... וגם פול אוקנפולד וביורן... ועוד הרבה.

בניגוד למרקו וי או פרי קורסטן המלכים :D
Djsamorai
quote:
Originally posted by s0undw4v3
בעקרון אפשר להגיד שכל טראק בפרט או מפיק בכלל שהגיע לאמטיוי - הוא מסחרי, כי הוא מפרסם ברבים ובערוצי מוזיקה שזה תת רמה...

טייסטו לא פעם היה באמטיוי... וגם פול אוקנפולד וביורן... ועוד הרבה.

בניגוד למרקו וי או פרי קורסטן המלכים :D


דווקה פול אוקנפולד מופיע באמטיוי ...

יש לו איזה שתי קליפים שאני יודע עליהם ..
יכול להיות שעוד ..
אבל זה לא קשור ..
הוא אומן טוב ומבטא את עצמו בהרבה סיגננות מוזיקליים !
זה מה שעושה אותו גדול !

בקשר לממוסחר ולא ממוסחר בחול כמו שאמרו פה טיאסטו ממוסחר מאוד ...
וניראה לי שכבר רשמו כאן הכל ...

Scorchio
quote:
Originally posted by s0undw4v3
בעקרון אפשר להגיד שכל טראק בפרט או מפיק בכלל שהגיע לאמטיוי - הוא מסחרי, כי הוא מפרסם ברבים ובערוצי מוזיקה שזה תת רמה...

טייסטו לא פעם היה באמטיוי... וגם פול אוקנפולד וביורן... ועוד הרבה.

בניגוד למרקו וי או פרי קורסטן המלכים :D



כנראה לא ראית את הקליפ של
G.O.D.D.
ו
Punk

ב
Partyzone
בימי שישי בלילה ב
MTV
H.A.
ומה עם
Goureylla - Ligaya
שחורשים עליו יומם וליל...;)???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement