|
מסחרי???!
|
View this Thread in Original format
| arik |
זאת שאלה קטנה וטיפשית אבל אני חייב עזרה בה!!!!
אני כמובן יודע מה ההבדל בין מסחרי ללא מסחרי אבל
קשה לי להסביר את זה
השבוע יותר מידי שלא ממש מבינים אמרו לי שטייסטו ארמין
הם הכי מסחריים שיכולים להיות
ושהשמעתי לבן אדם מסויים את הטראקים של ארמין ואת הסטים שלו הוא לא הכיר אפילו טראק אחד
הוא גם אמר שזה מיקסוס מסחרי
שזה לא נכון
הבעיה שאני תמיד מסתבך שאני מנסה להסביר למישהו מה מסחרי ומה לא
אז בואו תעזרו לי לנסח הסבר מיקצועי למה מיסחרי ומה לא!!!!
ותנו גם כמה דוגמאות של טראקים אם צריך |
|
|
| deluxe |
הנושא הזה קצת יותר מורכב ממה שאתה חושב
האמת היא שהוא מאוד מורכב ואין פה אקסיומות של "נכון - לא נכון", כלומר, יש יותר מדעה אחת בנושא
האמת שלמרות שזה נושא חשוב, אין לי ממש כוח לפרט כי הנושא הזה נטחן מלא פעמים בפורומים שונים... (אני לא יודע אם גם פה)... בכל אופן, אתה יכול למצוא כמה תשובות בקידורים הבאים
http://www.o-zen.com/forums/viewtopic.php?t=463
http://www.o-zen.com/forums/viewtopic.php?t=210
זה נושא שחשוב שהרבה יקראו ולא רק אתה כי המילה הזאת שאנשים מדביקים לקטעים\אומים\סגנונות מסויימים משומשת לא מעט בהקשרים לא נכונים...
מקווה שעזרתי...
:D |
|
|
| DJ_Yuval |
מי ששומע טראנס הרבה ומתעניין באומנים וטראקים לאורך זמן, כבר יודע להבדיל
אבל איך ללמד את הנובים?? :whip:
אי אפשר, שילמדו בעצמם |
|
|
| Scorchio |
המוזיקה שטייסטו וארמין מנגנים היא מסחרית בהחלט
זה הכל להיטים
אומנם של סגנון שנחשב לרמה גבוהה
אבל בהחלט מסחרי בז'אנר...
מסחרי לא תמיד אומר שזה לאסגו או דידי
זה טראק שכולם מכירים ומקפיץ בגלל שהוא מוכר
למשל
Delerium - Silence [DJ Tiesto Remix]
זה טראק מסחרי מאוד לעומת מה שהרוב פה אולי חושבים |
|
|
| Segev |
| אני מסכים עם צח למרות שפה בארץ אתה לא יכול להגיד על ארמין או טיאסטו שהם מסחריים כי אף אחד לא מכיר אותם או את השירים שלהם לפחות מי שאני שאלתי... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Segev
אני מסכים עם צח למרות שפה בארץ אתה לא יכול להגיד על ארמין או טיאסטו שהם מסחריים כי אף אחד לא מכיר אותם או את השירים שלהם לפחות מי שאני שאלתי... |
אתה צודק אחיי גם לי זה קרה פעמים עם חברים ששאלתי אותם |
|
|
| Narcotic Mind |
הבעיה בנושא הזה היא שיש שני סוגים של טראקים מתמסחרים
אלה שנכתבו והשקיעו בהם הרבה זמן ונוגנו הרבה ולכן הרבה אנשים מכירים אותם ולכן הם כביכול "התמסחרו" כי כל די ג'יי מאפן התחיל לנגן את זה גם לילדים בני 3, למשל
silence
ויש את אלה שמראש נכתבים פשוטים וקיצ'ים כי רוב הקהל אוהב דברים קליטים וקיצ'ים ולכן הם נכתבים בערך ב5 בלי השקעה גדולה ובכל זאת זוכים לתהילה
למשל הטראנס של תותים |
|
|
| DJ_Yuval |
אז קיצר מה שאתם אומרים שטראק מסחרי זה אחד שחורשים עליו מלא במכל מסיבה וכל הזמן ברדיו (תלוי איזה שיר)
טראק שדי'גיים משמיעים אותו בגלל שהרבה מכירים אותו ולא חייב שהוא יהיה הטעם שלהם
תקנו אותי :toocool: |
|
|
| s0undw4v3 |
בעקרון אפשר להגיד שכל טראק בפרט או מפיק בכלל שהגיע לאמטיוי - הוא מסחרי, כי הוא מפרסם ברבים ובערוצי מוזיקה שזה תת רמה...
טייסטו לא פעם היה באמטיוי... וגם פול אוקנפולד וביורן... ועוד הרבה.
בניגוד למרקו וי או פרי קורסטן המלכים :D |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
בעקרון אפשר להגיד שכל טראק בפרט או מפיק בכלל שהגיע לאמטיוי - הוא מסחרי, כי הוא מפרסם ברבים ובערוצי מוזיקה שזה תת רמה...
טייסטו לא פעם היה באמטיוי... וגם פול אוקנפולד וביורן... ועוד הרבה.
בניגוד למרקו וי או פרי קורסטן המלכים :D |
דווקה פול אוקנפולד מופיע באמטיוי ...
יש לו איזה שתי קליפים שאני יודע עליהם ..
יכול להיות שעוד ..
אבל זה לא קשור ..
הוא אומן טוב ומבטא את עצמו בהרבה סיגננות מוזיקליים !
זה מה שעושה אותו גדול !
בקשר לממוסחר ולא ממוסחר בחול כמו שאמרו פה טיאסטו ממוסחר מאוד ...
וניראה לי שכבר רשמו כאן הכל ... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
בעקרון אפשר להגיד שכל טראק בפרט או מפיק בכלל שהגיע לאמטיוי - הוא מסחרי, כי הוא מפרסם ברבים ובערוצי מוזיקה שזה תת רמה...
טייסטו לא פעם היה באמטיוי... וגם פול אוקנפולד וביורן... ועוד הרבה.
בניגוד למרקו וי או פרי קורסטן המלכים :D |
כנראה לא ראית את הקליפ של
G.O.D.D.
ו
Punk
ב
Partyzone
בימי שישי בלילה ב
MTV |
|
|
| H.A. |
ומה עם
Goureylla - Ligaya
שחורשים עליו יומם וליל...;)??? |
|
|
|
|