|
Signum @ Dome 17/10/2003
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
הוגנבה שמועה לאוזניי ששבוע הבא ביום שישי סיגנום יהיה בדום בליין של הסטיספקשן של ה 22 פלוס....
חבר שלי שאל אותי אם אני רוצה ללכת...
משמע יש מצב שאני יכול להכנס לשם
מה אתם אומרים? שווה ללכת??
למען האמת אף פעם לא שמעתי סט של סיגנום, ואין לי מושג מה הוא מנגן בדיוק... |
|
|
| Rising |
holy......
איך בא לי להיות שם!!!
רועי כדאי לך ללכת ... סיגנום אחד החזקים
הוא מנגן פרוגרסיב טראנס ועולה למלודי נותן בראש... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
הוא מנגן פרוגרסיב טראנס ועולה למלודי נותן בראש... |
יש מצב תתן לי אותה בהדגמות לטראקים שהוא מנגן?? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש מצב תתן לי אותה בהדגמות לטראקים שהוא מנגן?? |
Signum - Slinky New Zealand 06-06-03
01 Tangled universe - Message from the universe
02 Solar stone - Solarcoaster (Midway Remix)
03 2 players - Signet (G&M Project Remix)
04 Midtone - Pearl (Decention Remix)
05 Neo & Farina - Someone
06 P.O.S. - Amnesiac
07 Matanka - Lost in a Dream 2002 (Push Transcedental Remix)
08 Ferry Corsten - Indigo
09 Laura Turner - Soul deep (Signum Remix)
10 Kansai - Rococco
11 Mr Sam vs Fred Baker - Forever waiting (M.I.K.E. Remix)
12 Mesh - Esthetic visions
13 Signum - Push through
דוגמית.... יש לי סט צרוב שלו ב-
godkitcken
הרביץ הבחור.... |
|
|
| Hell_Copter |
נשמע משהו בסט
נשקול בחיוב את העניין :) |
|
|
| Narcotic Mind |
signum
זה בעקרון שני אנשים, לא?
הם מתקלטים ביחד או שרק אחד בא ? |
|
|
| m0sh |
אורן יא חובבן שכמותך זה סיגנם זה פאסקל ורונאלד
והם מנגנים גם טק טראנס שזה מצויין
חובה ללכת |
|
|
| DJ_Yuval |
ברור שכדאי לך ללכת אחי!!!
signum
תותחי על
לא סתם הם חברים של
armin van buuren |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by m0sh
אורן יא חובבן שכמותך זה סיגנם זה פאסקל ורונאלד
והם מנגנים גם טק טראנס שזה מצויין
חובה ללכת |
חחחח ..
שמעתי רק כמה סטים וכולם היו פרוגרסיב ועולים למלודי וגם הטראקליסט שרשמתי מראה את זה....
אבל סבבה אם ת'אומר |
|
|
| Hell_Copter |
| יש בכלל מצב לראות מישהו מפה שם?? |
|
|
| arik |
| רועי יש מצב תלוי איזה גילאים זה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
רועי יש מצב תלוי איזה גילאים זה? |
22+
כאילו אתה לא מכיר את הדום בימי שישי
זה שאתה ילד מניאק וזבל לא אומר שאתה לא מכיר את הדום בימי שישי |
|
|
|
|