return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Trance Energy 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Hauken
Dom av mina polare som inte kunda haka till mysteryland nu har bestämt sig för att ta TE, och jag tänker ju absolut inte stanna hemma :D

Ni som gjort resan tidigare, vad har ni hamnat på för cirka pris? "inklusive allt" ? Med en inkomst på 950:- i månaden (-allt) gäller det att planera iaf man vill åka :confused:


Resa/Biljett: 1.400:- (Bussresa med TranceClubber)
Mat och snax: 400:-
Shopping: 1300:-
Alkohol: 400:-

Så såg iaf mitt "cashflow" ut under TE resan :)
SteveTranz4ever
Bara så ni vet

http://www.liquidsunset.org/video/video.php?id=48

Kika in här om ni känner fört också
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=201390





Vizay
naaajs :D

sitter å tankar nu i otroliga 10kb/s :p
SteveTranz4ever
Nån mer som kanske tagit hem den ?
MiB
kollar nu =) fet..

men gick lite slött o dra ner... typ 700k/sec.. haha..
Connector
laddar hem den just nu :)
Hauken
Tankar i rysliga 12kbps :P
ShyTrance
tankar nu 226kb/s :)
jeremy1984
Verkar vara lite smått överbelastat.. så jag är glad att jag tog hem den inatt ;)

Riktigt riktigt bra film som gav härliga minnen! :crazy:
Tack för allt arbete du verkar lagt ner!
Har skrivit lite andra kommentarer på TC..
Sååå..stort tack som sagt :)
Hauken
Bra film! Snyggt klippt, bra "timeat" med musiken :)

Satt klistrad ;)

Det hackade dog i ljudet, sisådär var 30'de sekund blev det ett 1sek hack.. :S

Spelade med VLC. Mitt eller filmens fel?

MiB
ditt =)

kör i power dvd eller nåt eller ha svcd codecs till mediaspelaren.. funka perfekt för mig hela filmen...
jofawe
helt helt .. underbart!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement