|
Trance Energy 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Hauken
Dom av mina polare som inte kunda haka till mysteryland nu har bestämt sig för att ta TE, och jag tänker ju absolut inte stanna hemma :D
Ni som gjort resan tidigare, vad har ni hamnat på för cirka pris? "inklusive allt" ? Med en inkomst på 950:- i månaden (-allt) gäller det att planera iaf man vill åka :confused: |
Resa/Biljett: 1.400:- (Bussresa med TranceClubber)
Mat och snax: 400:-
Shopping: 1300:-
Alkohol: 400:-
Så såg iaf mitt "cashflow" ut under TE resan :) |
|
|
| Vizay |
naaajs :D
sitter å tankar nu i otroliga 10kb/s :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Nån mer som kanske tagit hem den ? |
|
|
| MiB |
kollar nu =) fet..
men gick lite slött o dra ner... typ 700k/sec.. haha.. |
|
|
| Connector |
| laddar hem den just nu :) |
|
|
| Hauken |
| Tankar i rysliga 12kbps :P |
|
|
| ShyTrance |
| tankar nu 226kb/s :) |
|
|
| jeremy1984 |
Verkar vara lite smått överbelastat.. så jag är glad att jag tog hem den inatt ;)
Riktigt riktigt bra film som gav härliga minnen! :crazy:
Tack för allt arbete du verkar lagt ner!
Har skrivit lite andra kommentarer på TC..
Sååå..stort tack som sagt :) |
|
|
| Hauken |
Bra film! Snyggt klippt, bra "timeat" med musiken :)
Satt klistrad ;)
Det hackade dog i ljudet, sisådär var 30'de sekund blev det ett 1sek hack.. :S
Spelade med VLC. Mitt eller filmens fel? |
|
|
| MiB |
ditt =)
kör i power dvd eller nåt eller ha svcd codecs till mediaspelaren.. funka perfekt för mig hela filmen... |
|
|
| jofawe |
| helt helt .. underbart!! |
|
|
|
|