return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Trance Energy 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hauken
Funkade fint i PowerDVD för mig med :)

Hatar codecs, förstör bara.
JayBee
med all min ärlighet måste jag faktist säga att jag vart lite besviken. det är ju en bra film och finns inget att klaga på igentligen men du har gjort så bra filmer tidigare så att detta känns som ett nedköp i steve kvalité helt enkelt. om man jämnför den här filmen med andra amatör filmer där ute så skulle den få höga betyg utav mig men iomed att jag faktist väntade mig ännu bättre utav dig så vart det bara en godkänt :)

jag tror att min bästa jag sett hittills är nog "fokused scandinavian tour".

även fast dina förra filmer från TE10 var lite för långa och saknade high-tech effekterna som du kan fixa idag så fick jag mer utav de filmerna, specielt den med johan gielen och den med cosmic gate.

kan inte sätta fingret exakt på vad det var som saknades.

hoppas min recension har varit utav konstruktiv nytta :) //J
SteveTranz4ever
Alla åsikter är välkomna... tack för dina synpunkter JayBee... jag förstår nog vad du menar...

Vill inte göra nåt overkill med effekter å sånt utan bara få de lite mer rent, försöka få med längre sekvenser så man ser folk och festens storlek...


Skulle vilja passa på att be någon ge mig en ny kamera ! :D

// Steve :gsmile:
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Skulle vilja passa på att be någon ge mig en ny kamera ! :D




tja.. cant blame you for trying :)

har du sökt sponsorer? :whip:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
tja.. cant blame you for trying :)

har du sökt sponsorer? :whip:


Ska göra det faktiskt... Har fixat alla kontaktuppgifter till marknads ansvarige på SONY Sverige... har ett bra upplägg på gång + lite backup stöd från Fokused om så behövs :)
mjz
laddade just ner den, ftp:n var full förut när jag försökte...

skön video, man känner verkligen för att åka till te2005 när man ser den. :)

jag tror det som saknades lite var människor, inte så att det var lite människor där ;) , men det är att se människor dansa och ha kul som genererar den där riktiga partystämningen, och innan marcel woods delen var det mest en mörk dansande massa...

det där med sony låter ju bra, får vi se en snurrande sony logga istället för liquidsunset i kommande filmer nu? ;)
Vizay
har inte fått hem den ännu eftersom jag fick timeout när jag tankade förut men jag vågar mig på att lägga en kommentar iaf om det folk säger om filmen :)

jag tror man har lättast att uppskatta den om man va där så de förvånar mig inte att folk som inte va där inte tycker den e lika maffig (så ere väl med alla evenemang :))
SWE_TRANCE
Är det bara jagsom inte får ner den från Liquidsunset?
Har försökt i 3 dagar nu dag/natt, nån som kan lägga på steves FTP?
Dioxys
nope, jag har samma problem jag med :(
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Är det bara jagsom inte får ner den från Liquidsunset?
Har försökt i 3 dagar nu dag/natt, nån som kan lägga på steves FTP?


Jag fixar de asap :)

Ligger under Vids

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag fixar de asap :)

Ligger under Vids


Kanon!
Cheeers m8 :)
SteveTranz4ever
Har haft 1700 nedladdningar(försök) på filmen bara via Liquidsunset.org... Kul !

Dock jävligt lite feedback :wtf: Kanske inte är så bra...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement