return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Wie is de sterkste????
View this Thread in Original format
Remy D
Ok, als je uit alle films of tekenflims of boeken of wat dan ook denkt, wie denk je dan dat het sterkste zou zijn????


Ik ga voor zeker voor NEO!!!! Geen twijfel mogelijk. Na weer 2 x Matrix reloaded gekeken te hebben in 24 uur weet ik wel zeker dat hij de sterkste is.

Kwam hier op tijdens het gevecht tussen hem en al die Agent Smiths. Maarja als je iemand weet die sterker is dan hoor ik het graag. :)
Apoptosis
Maar das nie eerlyk... Neo kan vliegen als superman en hy kan zn hand in iemands lichaam steken om zo iemand te genezen. Maar hys inderdaad erg sterk... in een VIRTUELE wereld ;).

Ikzelf vind KEYSER SÖSE van The Usual Suspects de sterkste van allemaal. Hij killed gewoon iedereen die in zijn weg staat, niemand kan hem pakken, hij is de DEVIL himself. Hij wordt door iedereen gevreesd, ook door mij :nervous: :D
Optimus
Superman!!! Sterk, slim, kan echt alles! Ook al heeft ie een suffe cape en een dom lycra pakje, Superman kicks everyone's ass!
ambs
what about popeye?????? hij is zeker de sterkste :p
Cosmic
SUPERMAN!!!


name says it al.....
franzelare
ik weet zeker dat goku de sterkste is!
John
mijn vader is de allersterkste!
Chicane


SpongeBob ofcourse :D

Maar eem serieus, Batman Next Generation is wel sterk, Pikachu ook wel, Pinky (*NARF*) etc...
Valhalla
my name is gladiator :whip:
Djeebie
BA natuurlijk!


Blik
Superman for sure

niks kan hem tegenhouden, geen meteoriet, geen atoombom, geen metro geen bus (allemaal dingen die hij al een keer heeft tegenehouden)

helemaal niks
Odyne
quote:
Originally posted by Blik
Superman for sure

niks kan hem tegenhouden, geen meteoriet, geen atoombom, geen metro geen bus (allemaal dingen die hij al een keer heeft tegenehouden)

helemaal niks


ik zeg 1 ding: kryptonite..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement