|
Wie is de sterkste????
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Ok, als je uit alle films of tekenflims of boeken of wat dan ook denkt, wie denk je dan dat het sterkste zou zijn????
Ik ga voor zeker voor NEO!!!! Geen twijfel mogelijk. Na weer 2 x Matrix reloaded gekeken te hebben in 24 uur weet ik wel zeker dat hij de sterkste is.
Kwam hier op tijdens het gevecht tussen hem en al die Agent Smiths. Maarja als je iemand weet die sterker is dan hoor ik het graag. :) |
|
|
| Apoptosis |
Maar das nie eerlyk... Neo kan vliegen als superman en hy kan zn hand in iemands lichaam steken om zo iemand te genezen. Maar hys inderdaad erg sterk... in een VIRTUELE wereld ;).
Ikzelf vind KEYSER SÖSE van The Usual Suspects de sterkste van allemaal. Hij killed gewoon iedereen die in zijn weg staat, niemand kan hem pakken, hij is de DEVIL himself. Hij wordt door iedereen gevreesd, ook door mij :nervous: :D |
|
|
| Optimus |
| Superman!!! Sterk, slim, kan echt alles! Ook al heeft ie een suffe cape en een dom lycra pakje, Superman kicks everyone's ass! |
|
|
| ambs |
| what about popeye?????? hij is zeker de sterkste :p |
|
|
| Cosmic |
SUPERMAN!!!
name says it al..... |
|
|
| franzelare |
| ik weet zeker dat goku de sterkste is! |
|
|
| John |
| mijn vader is de allersterkste! |
|
|
| Chicane |

SpongeBob ofcourse :D
Maar eem serieus, Batman Next Generation is wel sterk, Pikachu ook wel, Pinky (*NARF*) etc... |
|
|
| Valhalla |
| my name is gladiator :whip: |
|
|
| Djeebie |
BA natuurlijk!
 |
|
|
| Blik |
Superman for sure
niks kan hem tegenhouden, geen meteoriet, geen atoombom, geen metro geen bus (allemaal dingen die hij al een keer heeft tegenehouden)
helemaal niks |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Blik
Superman for sure
niks kan hem tegenhouden, geen meteoriet, geen atoombom, geen metro geen bus (allemaal dingen die hij al een keer heeft tegenehouden)
helemaal niks |
ik zeg 1 ding: kryptonite.. |
|
|
|
|