return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Dj Dazzle live @ basicbeats radio vanavond (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
zie dat ik jou helemaal niet in mijn msn lijst heb :/
dacht dat ik jou ooit toe had gevoegd.....

maar 2 weekies acher elkaar is idd wel genoeg denk ik!

moet tim niet naar de vrouw eigenlijk?


Voeg maar toe, ik zat ook al te zoeken!
..insert email here...

Tim en vrouwen? LOL, nie man :)

Maareh... ga je naar MdH? Zullen we anders samen pix maken? :D
franzelare
MdH?

WTF?
Optimus
krijgen we wel tracklistje?:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
MdH?

WTF?


Michel de Hey, releaseparty van die cd!

Las Palmas. Op PF vroeg Sanniej daar een fotograaf voor.
SnuggLe
Tracklist?
Net Sapce Between Us, nu Traffic :D


EDIT: En nu Skin - Faithfullness :)
RV hitjesdraaiert :p Kusje!


Dazzle komt later!
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tracklist?
Net Sapce Between Us, nu Traffic :D


nwelke was die voor Traffic? Ik kan niet meer op de naam komen...
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Michel de Hey, releaseparty van die cd!

Las Palmas. Op PF vroeg Sanniej daar een fotograaf voor.


nope, ga met san naar de XL naar armin :)
DjRV
[brak mode on]

was knalluhhhhhhhh gisteren met marco,dazzle en spider

[brak mode off]

ff tracklist van mijn gedeelte,zal die van dazzle ook ff asap opzoeken:

01 JXL - Pilletjesdans
02 Seed - Blue Vibrations
03 Dj Ernesto - Urban Cowboy
04 Dave Matthews Band - Space Between Us (Tiesto Remix)
05 Delusion - Like This
06 Boss@Nova - Stonecold
07 Fred Baker - My Thing
08 Jens - Loop & Things (marco v mix)
09 Tiesto - Traffic
10 Skin - Faithfullness (Tiesto Remix)
11 Paul Oakenfold - Hypnotise (Kowalski mix)
Donna
Jaaaaaaa lekker pittig kroepoekje,gezellie dat jullie still naar armada komen!:)

Wies San btw,dunno the dude/dudin?
Optimus
Sanniej van Partyflock:D

Ik en Theesaus zijn er dus dan ook, Bas heeft vrij gekregen:)

franzelare
san is het nieuwe bestuurslid van flock (al een tijdje hoor)

t0mm1e en nook gaan ook mee overgens, dus we komen met het hele flock bestuur ff lekker trancen bij armin :)

ik heb overgens nog een stukje doorgeluisterd van dazzle, was wel lekker, maar daarna ben ik maar op de techno over gegaan om mij voor te bereiden op awake!
Donna
Ohhh das gezellie Frans,er komt toch denk ik ook wel flink wat op Armada af,t is ook een goeie line-up,en toch zit Ferry me wel wat dwars maarjah andersom zou t ook zo wezen,dus lamaar,zit me wel goed:P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement