return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Dj Dazzle live @ basicbeats radio vanavond
View this Thread in Original format
DjRV
Vanavond komt Dazzle een set doen op Basicbeats voor hij naar Xtralarge reist om te openen voor de speciale marco v avond daar.

Het hele gemeuk begint vanaf 19:45 waar ik 3 kwartier de boel zal opwarmen. Het word pas echt intressant om 20:30 wanneer Dazzle een uur lang exclusief in the mix is;)



links:

www.basicbeats.net
www.djdazzle.com
franzelare
zal het eens opzetten, ff luisteren wat jij er van bakt tegenwoordig want ik heb je al veel te lang niet meer gehoord!
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
Vanavond komt Dazzle een set doen op Basicbeats voor hij naar Xtralarge reist om te openen voor de speciale marco v avond daar.

Het hele gemeuk begint vanaf 19:45 waar ik 3 kwartier de boel zal opwarmen. Het word pas echt intressant om 20:30 wanneer Dazzle een uur lang exclusief in the mix is;)



links:

www.basicbeats.net
www.djdazzle.com


Wat nou pas interessant vanaf 20:30?
Dan wordt het juist minder, want jij draait daarvoor toch ;)
Ik tjooen wel even in :) Heb te lang neits meer van je gehoord!
franzelare
hij staat hier aan :)

ik ga eens ff luisteren of je het nog niet verleerd bent :p
SnuggLe
Klinkt goed!
Take the blue pill, take the red pill!
franzelare
ik zette hem ook precies aan bij dat nummer :)

tempo gaat nu gelukkig iets omhoog maar het vorige nummer vond ik wat te traag, zo loop ik niet warm voor awake ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
ik zette hem ook precies aan bij dat nummer :)

tempo gaat nu gelukkig iets omhoog maar het vorige nummer vond ik wat te traag, zo loop ik niet warm voor awake ;)


Ow , dat is vanavond he? Cool.
Wie gingen er van TA ook alsweer heen??

Moet je foto's maken Frans?

Nu space between us...
franzelare
space between us was idd lekker :)

ik weet niet wie er van TA heen gaan, ik zag op flok dat zelfs tin en tim niet gingen!
ik maak de foto's niet, kan mijn cam wel mee krijgen maar ga een avondje lekker spacen :)

volgende week vrijdag sven vath en zaterdag ILT dan gaat de cam weer mee!

nu een nummer van bon jovi ofzo?
franzelare
ohnee, het intro leek op een nummer van hun, het is nu heel wat anders, ben niet zo goed in titels
Optimus
ikke ben nu ook ingetuned:)

EN frans, tim en ik zitten thuus lekker te msn'en met elkaar:D VOlgende week I Love Techno eén Aramda Night, dan heb je me wel voorlopig genoeg gezien:p

SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
ikke ben nu ook ingetuned:)

EN frans, tim en ik zitten thuus lekker te msn'en met elkaar:D VOlgende week I Love Techno eén Aramda Night, dan heb je me wel voorlopig genoeg gezien:p


Ik was ook met Timmie aan het MSN-en. Kom je mee Chinees al hij ook langskomt in Den haag?

quote:
Originally posted by franzelare
space between us was idd lekker :)

ik weet niet wie er van TA heen gaan, ik zag op flok dat zelfs tin en tim niet gingen!
ik maak de foto's niet, kan mijn cam wel mee krijgen maar ga een avondje lekker spacen :)

volgende week vrijdag sven vath en zaterdag ILT dan gaat de cam weer mee!

nu een nummer van bon jovi ofzo?


Ah ik dacht dat jij moest.
Je zit wel veel into techno he? Beter :)
Ga jij nou nog pix maken bij die MdH releaseparty? Ik wil namelijk ook wel. Anders gaan we met zijn 2-en, gezellig :)
franzelare
zie dat ik jou helemaal niet in mijn msn lijst heb :/
dacht dat ik jou ooit toe had gevoegd.....

maar 2 weekies acher elkaar is idd wel genoeg denk ik!

moet tim niet naar de vrouw eigenlijk?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement