return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Trance Reviews - Oktober 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Gladius
ozone - rock

ehm is dit eerder niet door 'airbase' uitgebracht als 'theme from the rock'?
nuja maakt niet uit eigenlijk, ik vind het 1 van de besten van onze jezper =)

-Glad

:edit stiekem tijdens de les informatica hihi:

Ozone == Airbase

En deze tune is nog wel ietsje veranderd sinds Theme From The Rock
tor8024
LNG - Inter City (Lange Mix)

zalig nummer van lange. begint vrij progressive, maar geleidelijkaan komen er meer elementen bij die leiden naar een euforische breakdown. echt een hands-in-the-airnummer!

8/10
CygnusX
quote:
Originally posted by tor8024
LNG - Inter City (Lange Mix)

zalig nummer van lange. begint vrij progressive, maar geleidelijkaan komen er meer elementen bij die leiden naar een euforische breakdown. echt een hands-in-the-airnummer!

8/10

Bedankt voor de tip, had het nummer nog niet gehoord. Het is de moeite. Original mix mag er ook wezen, maar ik verkies ook de Lange Remix. Goeie trance om bij weg te dromen.

Mat Silver - Memories / Blue Sky
2x knallende uplifting trance. Vooral Blue Sky vind ik mooi, heerlijke breakdown. Beide tunes zouden al wat ouder zijn, van 2001 om precies te zijn.
Memories : 7.5/10
Blue Sky : 8/10

Empirical Labs - Turtle Beach
Wow! Een van de toptunes van 2003 voor mij. De meesten onder jullie kennen hem ongetwijfeld al een hele tijd, eerst was ie bekend onder de naam Charger - Turtle Beach en was er enkel de heerlijke X-Altation Remix. Nu is er dus een Original Mix (lijkt erop) en een Outback Remix (lijkt op een mix tussen Turtle Beach en Mind In Motion).
Original : 8.5/10
Outback Remix : 7/10

Ferry Corsten ft. The Thrillseekers - Sublime
Ferry gaat weer de uplifting toer op, samen met The Thrillseekers aka Steve Helstrip (van oa. Rapid Eye, Insigma, Hydra, ...). Heel mooi, lijkt me zalig om live te horen. Hij is inderdaad sublime. Ook een echt hands-in-the-air-nummer.
8/10
tor8024
Rah - Seven is inderdaad een schitterend nummer, airbase heeft een aantal zeer goeie platen uit de laatste tijd!

kijk ook es in het amateur producer forum, daar staat een sample van een airbase vs. dj stigma nummer. iets meer aan de euro trance zijde waar jezper eigenlijk bekend voor staat, maar een ijzersterke melodie (die schreewt om een push remix trouwens)! :)

Sublime vind ik minder geslaagd dan Signs/Magnetica, de melodie klinkt iets te happy..

Turtle Beach vind ik eigenlijk ook niet goed, veel te simpel en formulaïsch. heb de outback mix wel nog niet gehoord, kijk ik zeker naar uit na hun heerlijke 'minds in motion'! :eyespop:
Gladius
schitterend mensen, zo blijven doorgaan!
nog paar daagjes nix downloaden en ik kan ze allemaal downe
Pumaz
Firewall - Sincere komt nu ook met een vocal, hoewel hij niet op de ASOT-vinyl staat... Niet echt de moeite, maar ik dacht dat ik het maar zal zeggen :toothless

Ook nieuw en zeker de moeite waard:
Inzite - Everest/Spellbound
Ik denk dat ik aan niemand Inzite hoef voor te stellen, en deze laatste is more of the usual
Bodyshock - Destination nexus/The bishop
Gewoon 2 evil nummers, Jon O'Bir is dol op de A-kant
CygnusX
Mirco De Govia - Aura Indigo
Weer zo'n heerlijk nummer van Mirco De Govia. Telkens als ik ernaar luister, droom ik weg. Track Flyer had hem al getipt, ik geef hem volledig gelijk.
8.5/10

Tube Tech - The End
Techtrance-versie van een of ander oud rocknummer, waarvan ik de naam niet ken, waarschijnlijk 'The End' :) Ik heb hem Ferry en Marco al een paar keer horen draaien. This is the end... my only friend, the end... Tis een keer iets anders. Wel lekker, maar niet mijn favoriet genre. Volgens mij gaan er hier een paar dit nummer wel appreciëren. Ik verkies de Original Mix boven de Boca Mix, de Vanguard Remix, de Papenburg Remix en de Kopfhoerer Chillout Mix.
7/10
Pumaz
quote:
Originally posted by CygnusX
Mirco De Govia - Aura Indigo
Weer zo'n heerlijk nummer van Mirco De Govia. Telkens als ik ernaar luister, droom ik weg. Track Flyer had hem al getipt, ik geef hem volledig gelijk.
8.5/10

Album to follow :eyes:

quote:
Tube Tech - The End
Techtrance-versie van een of ander oud rocknummer, waarvan ik de naam niet ken

Voor Rafic een aanval krijgt omdat het origineel eigenlijk wel een muzikaal klassieker is, zal ik u maar vertellen dat het van The Doors was.
eieregooie
quote:
Originally posted by CygnusX
Tube Tech - The End
Techtrance-versie van een of ander oud rocknummer, waarvan ik de naam niet ken, waarschijnlijk 'The End' :) Ik heb hem Ferry en Marco al een paar keer horen draaien. This is the end... my only friend, the end... Tis een keer iets anders. Wel lekker, maar niet mijn favoriet genre. Volgens mij gaan er hier een paar dit nummer wel appreciëren. Ik verkies de Original Mix boven de Boca Mix, de Vanguard Remix, de Papenburg Remix en de Kopfhoerer Chillout Mix.
7/10

Ah, heetie zo!

Maar... waar ken ik um van? Heb um gelijk in me hoofd namelijk :D
basd
Hij is al behoorlijk plat gedraaid door diverse DJs (en niet alleen door techno DJs).. Je zal em dus vast al wel gehoord hebben..

Ik vind het persoonlijk echt helemaal niks trouwens.. Behoorlijk fantasieloos.. De original is nog wel een keer uit te houden, maar de remixes.. :nervous:

pooley
Vind die vocal van dat lied echt kut klinken, ik pis er elke keer van in men broek :/
tor8024
James Holden - The Wheel

james' nummers worden experimenteler met de release! dit is een zeer speciale track met heel wat verschillende onderdelen. euforisch, maar ook erg donker en minimalistisch sommige momenten. uniek.

8/10
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement