|
Hoe zijn jullie op dit forum terecht gekomen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Thy |
In een zatte bui.
PS : Probleem is da'k nog nooit van mijn leven zat zijn geweest.
PPS : met andere woorden, kweegetni. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
:eyes:
Als we debateren over een string, dan kan je ons moeilijk normaal noemen :D |
ik noem da nu ook ni direct abnormaal gedrag :p |
|
|
| Gladius |
| woah, ik dacht dat dien office assistente maar een mythe was, maar hij bestaat dus echt! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik kende TA al bijna een jaar of 2 jaar (dunno realy) voordat ik lid werd op het forum.
En maat van mij dloade zijn mp3's van hier en dus kwam ik ook een kijkje nemen. Toens zat ik nog met een 56K modempje dus dloade ik per avond miss 1 mp3'ke, 2 als ik sjaans had. Fora in het algemeen spraken met totaal niet aan......tot op de dag ik ADSL kreeg :D.
Als een mens uren op het internet zit, moeten hem wel iets vinden om zich me bezig te houden en omdat irc chatboxen tiener datetoestanden waren geworden moest ik iets anders vinden en daar was het dan.....een *|||*MESSAGE BOARD*|||*
En iets meer dan een jaar later zit ik hier nog steeds, heb ik een custom status en zit ik samen met een stel idioten die zich BETA's noemen op een obscuur plekje genaamd "Belgian Forum".....het is fijn om thuis te zijn. :D | stel idioten, merci eh kzalt onhouden :p |
|
|
| Buoyant |
ik kwam hier int begin zoals zevelen voor de liedjes en de livesets
later meestal alleen maar voor de tracklists (en eventueel de cuefiles) en das nu nog altijd zo, met af en toe wa posten derbij.
sinds CygnusX "meneer de moderator" is en een goeie vriend van mij, stuurt hij mij af en toe wel eens een linkje door en zo blijf ik toch nog een beetje actief en lees ik jullie posts. |
|
|
|
|