return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Hoe zijn jullie op dit forum terecht gekomen
View this Thread in Original format
CygnusX
Ik vroeg me net af : Hoe zijn jullie hier terecht gekomen?
Lijkt me interessant om te weten met het oog op de BeTA-promotiecampagne ;)

Mijn verhaal : In de helft van 2001 heb ik me ingeschreven op het Clubcharts-forum. Daar hoorde ik regelmatig wel iets over Tranceaddict en ik kwam hier af en toe om wat nummers te downloaden op de mainsite of om eens wat door het forum te bladeren. Na een tijdje werd Clubcharts wat saai voor me en toen ben ik naar hier gekomen (april 2002).
Gladius
ik was in de goeien ouwen tijd is wa links van trance-sites aan het bezien en ik kwam hier terecht. maar het duurde nog wel ffkes voor ik doorhad dat da forum iets deftigs was. Kvond vooral die download-sectie nice, goei snelheid en goe veel tracks.
tja en van het een kwam het ander eh =p.
en... ineens was der een BeTa-forum!! =>>

-Glad
CygnusX
quote:
Originally posted by Gladius
en... ineens was der een BeTa-forum!! =>>

Hehe :D
(Voor degenen die er niet van de start bijwaren : het BeTA-forum is er dus dankzij Gladius :))
Tiger777
vooral dankzij gladius :)

Eigelek ben ik hier op een redelijk dwaze manier terechtgekomen... Ik zocht een tracklist van een of andere zillion CD. Dus ik ging naar google. en plotseling vond ik een trance forum! (ja, dit forum dus).
pooley
Kzou het nimeer weten, vroeger kwam i keerst vooral op deze site voor de singles - livesets(vooral) te downloaden maarja das minder en minder gegaan.
Kwas al member maar zelfs nooit iets gepost...
En nu ja, kwas vooral op zoek naar trance-minded people en kheb ze gevonden !
Yee :)
Dark Apostle
Ik kende TA al bijna een jaar of 2 jaar (dunno realy) voordat ik lid werd op het forum.
En maat van mij dloade zijn mp3's van hier en dus kwam ik ook een kijkje nemen. Toens zat ik nog met een 56K modempje dus dloade ik per avond miss 1 mp3'ke, 2 als ik sjaans had. Fora in het algemeen spraken met totaal niet aan......tot op de dag ik ADSL kreeg :D.
Als een mens uren op het internet zit, moeten hem wel iets vinden om zich me bezig te houden en omdat irc chatboxen tiener datetoestanden waren geworden moest ik iets anders vinden en daar was het dan.....een *|||*MESSAGE BOARD*|||*

En iets meer dan een jaar later zit ik hier nog steeds, heb ik een custom status en zit ik samen met een stel idioten die zich BETA's noemen op een obscuur plekje genaamd "Belgian Forum".....het is fijn om thuis te zijn. :D
tor8024
in het begin kwam ik hier ook voor de mp3's.. maar ik weet helemaal niet meer hoe ik op het forum terecht ben gekomen.
Gladius
quote:
Originally posted by Dark Apostle
En iets meer dan een jaar later zit ik hier nog steeds, heb ik een custom status en zit ik samen met een stel idioten die zich BETA's noemen op een obscuur plekje genaamd "Belgian Forum".....het is fijn om thuis te zijn. :D

:D :haha: :D :haha:

quote:
maar ik weet helemaal niet meer hoe ik op het forum terecht ben gekomen

idem, bij mij is da ook allemaal vaag, das van den een op den anderen dag da ge gaat posten zekers...
Nabistai
quote:

:eyes:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Nabistai
quote:

:eyes:

Als we debateren over een string, dan kan je ons moeilijk normaal noemen :D

pooley
Merci voort complement !
BEACHBOY
Bij mij is t begonnen door een trance-mp3 van napster te downloaden (kan audiogalaxy geweest zijn ook) en in de tag stonden de magische woorden "www.tranceaddict.com".
T was echt een zalig nummer dus ben ik direct gaan kijken en werd overdonderd door de 'live sets & singles' afdeling (die 2 jaar geleden bijna wekelijks werd ge-updated :whip: !

Daarna ging ik kijken in de forums en m'n eerste posts moeten in het Unknown tracks forum geweest zijn. K had nogal weinig verstand van titels en artists in die tijd. Zo heb ik daar m'n eerste unknown track laten ID'en; Sasha - Xpander :D :D Echt waar!!!

And that was only the beginning... Mwuhahahaha
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement