|
kära familj...! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Gratulerar! Det är ju jätteroligt :)
Dags för mig att håll utkik efter vinylen nu då... |
s000ft :cool:
|
|
|
| Xo|oX |
asball!
*lägger undan ett par hundringar*
:D |
|
|
| Dioxys |
| var kan man beställa den då? och när? :) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Dioxys
var kan man beställa den då? och när? :) |
... tror ingen vet vart man kan beställa den än. kommer ut i januari ;)
|
|
|
| St_Andrew |
| sofich! har inget och spela vinyl på så jag vet inte om jag köper den men iaf ett fett grattis! :D |
|
|
| montana |
| grattis endre, det här måste vara massivt |
|
|
| dj_hysterix |
har gillat den sen du gjorde den :happy2:
och juste..du har ju lovat mig att du ska signa vinylen när jag köper den ;) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
har gillat den sen du gjorde den :happy2:
och juste..du har ju lovat mig att du ska signa vinylen när jag köper den ;) |
heh, arå ;)
tack,St_Andrew och montana. japp det är massivt.
|
|
|
| ScuL |
grattis mannen :)
jag vet hur det känns (ungefär iaf) . jag e inte signed @ en stor label som anjunabeats :D |
|
|
| Vizay |
| endre: den lär ju komma ut på chemical records så fort den kommer ut iaf...dom släpper ju alla anjunas grejer rätt så omgående efter release :) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Vizay
endre: den lär ju komma ut på chemical records så fort den kommer ut iaf...dom släpper ju alla anjunas grejer rätt så omgående efter release :) |
huh?
thx scul ;)
|
|
|
| Vizay |
heh uttryckte mig kanske lite oklart å till fel person...va ju iaf nån som undrade vart man kan få tag på den...
syftade på att chemical records förmodligen kommer va bland dom först asom får in den till försäljning :) |
|
|
|
|