|
kära familj...!
|
View this Thread in Original format
| dbl |
hehehehe.. ball :)
och tyvärr så e jag också fattig :( |
|
|
| Glorie |
| GRYMT mycke grattis :D Ska bli kul å höra dig på Lucia tillsammans med Envio.... får man höra låten då eller? :) |
|
|
| Endre |
tack. hmm...nja, vet ej om jag/vi ska droppa den i linköping. kanske robert nickson remixen om den är klar då, det är det närmaste dansgolvs stuk man kommer med den låten.
edit:
sample på orginal
|
|
|
| Vizay |
| hehe vet inte hur många gånger jag redan sagt grattis men grattis ;) |
|
|
| NooN |
Känns som att jag kommer köpa den här. Yes.
Grattis Endre! |
|
|
| Connector |
| Grattis! Ska köpa den när den kommer till en skivbutik nära mig :) |
|
|
| ShyTrance |
GRATTiS :D
ska också köpa den när den kommer till en butik nära mig |
|
|
| envio |
i loved this track the first time i heard it!
det vet du dude ;)
cheeeeeeeeeeers
ash |
|
|
| Endre |
i know mate ;) thx.
tack allihop, för att ni tänker köpa iallafall :D men köp inte bara för att köpa, köp bara om ni tycker låten är värd det ;)
cheers
|
|
|
| Dj_Irish |
Gratulerar! Det är ju jätteroligt :)
Dags för mig att håll utkik efter vinylen nu då... |
|
|
|
|