return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Nexus - 29 november (??)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Ik post hier maar vast een thread van, maar ik weet neit 100 % zeker of het zo is. Ik hoorde geruchten (dacht van Eye Riz) dat er 29 november weer een Nexus feest was. Dus ik dacht; ik kondig het vroeg genoeg aan, want anders zegt iedereen weer van 'He, heb ik net iets anders'.

Ik hoorde WEL dat Iris gestopt is met Nexus. Alleen weet ik niet of dat is dat ze niet meer helpt organiseren, of niet meer draait, of beide. Zou natuurlijk erg erg jammer zijn.

Maareh..zet maar vast 29 nov in je agenda , met een 'onder voorbehoud'.

Greetz,
SnuggLe
total woot
Jaaaaaaaaaaah :D:D:D

eindelijk weer n Nexus! weer in t gele kasteel Eye? (vorig jaar was t volgens mij t zelfde weekend)

Grtz
WooT
franzelare
zover ik weet staat de datum en de lokatie nog niet vast, maar ik zal eens vragen als ik een van de mensen zie.
Three 'O Three
Ik wil nou ook wel 's een keer naar Nexus, dus ben benieuwd naar de datum :)
magrec
Hmm wat mij vooral is bijgebleven die avond zijn de spare-ribs
Partyhardy!
ja, ik hoop echt dat er binnenkort weer een Nexus feest komt! :) Dan ben ik er zeker bij! :cool:
Iris, Roel, Leander.... vertel ons meer!
Leander
hmmm, ik weet nog van niks :sadgreen:
Heb ook erg veel zin in weer eens een fatsoenlijk feest :D
Roel zit trouwens in Papua Nieuw Guinea tot eind december, dus die zal er niet bij zijn :p
Partyhardy!
Zo! dat heeft Roel even goed gefixt! :)
New Wave
Ik ga alleen als Iris komt.
Ik ben niet voor niets 1 van de 3 Iris-hooligans!
Optimus
Ik ben er wel bij als er een Nexus is... gewoon afwachten wat er wordt bekendgemaakt of er een komt:)

en die spareribs waren lekker:D:crazy: :tongue2 :haha: :stongue:

New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
Ik ben er wel bij als er een Nexus is... gewoon afwachten wat er wordt bekendgemaakt:)

en die spareribs waren lekker:D:crazy: :tongue2 :haha: :stongue:


Als ze het nou effe snel van tervoren bekend maken dan ken ik een weekend vrij nemen voordat de planning van me werk het voor me doet.

Ja die spareribs waren best te preumen, alleen jammer dat je er ontiegelijk van uit je bek ging stinken :D
Die groene rook achterin de zaal was effe mooi efefct met al die lampen :p
gadverdamme wat stonken we :D

Oja, en diegene die in de TinTim lijst staan.....doe beschermende kleding aan.....de lijst moet maar eens afgewerkt worden voordat het nieuwe jaar begint.....
Optimus
honkbalknuppel mee?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement