return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Kaffe (pg. 2)
View this Thread in Original format
quilly
Luktar ju gott, men smakar ju inge vidare.. tror det är nyttigare utan me.
SteveTranz4ever
Enda gångerna jag dricker kaffe är när jag känner mig hängig och man ska ut på krogen eller liknande och nån just då råkar bjuda...

Annars dricker jag det aldrig...
ScuL
aldrig .

jag gillar te bättre faktiskt.

och om jag behöver cafeïn så dricker jag cola :)
lonne
Som Irish sa ! Kaffe är verkligen nödvändigt på jobbet och dessutom det jag börjar dagen med. Något som både får mig och vakna och samtidigt smakar gott.
dbl
Bara så att ni vet så ska man för varje kaffe kopp man dricker dricka 2 glas vatten för att inte få vätskebrist och bli tröttare och få ont i huvudet
x-dream
Klart att man måste ha kaffe...Dricks mycket på jobbet så man piggnar till...

Dock är det inte det godaste kaffet precis...Sån där jävla selecta maskiner..:D :D

Kaffet man gör själv är godast..:disbelief
Pjox
kaffe smakar konstigt. Usch. Men det ser gott ut. Nästan så jag skulle vilja tycka om det :)
nekholm
Nepp. Irish Coffee nån enstaka gång, men det är sällan.
dj_hysterix
kaffet i min skola är så jävla god...det luktar så gott också! :)
-=Kotten=-
quote:
Originally posted by x-dream
Klart att man måste ha kaffe...Dricks mycket på jobbet så man piggnar till...


Behöver inga droger för att hålla mig vaken på jobbet.... :)

SWE_TRANCE
Röstade NEJ!

Dricker kanske bara 5 koppar kaffe i månaden på jobbet.
Har inte förstått vitsen med unket(!) kaffe :rolleyes:
Tar hellre en läsk när jag är på kalas :p
Dioxys
när jga ska dricka kaffe måste jag ha i en h***tes massa socker också
för att få det att smaka gott!
tycker det är lite onödigt så jag tar hellre oboy då eller om man nu måste ha i sig coffein, jolt cola? :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement