|
Kaffe (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| quilly |
| Luktar ju gott, men smakar ju inge vidare.. tror det är nyttigare utan me. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Enda gångerna jag dricker kaffe är när jag känner mig hängig och man ska ut på krogen eller liknande och nån just då råkar bjuda...
Annars dricker jag det aldrig... |
|
|
| ScuL |
aldrig .
jag gillar te bättre faktiskt.
och om jag behöver cafeïn så dricker jag cola :) |
|
|
| lonne |
| Som Irish sa ! Kaffe är verkligen nödvändigt på jobbet och dessutom det jag börjar dagen med. Något som både får mig och vakna och samtidigt smakar gott. |
|
|
| dbl |
| Bara så att ni vet så ska man för varje kaffe kopp man dricker dricka 2 glas vatten för att inte få vätskebrist och bli tröttare och få ont i huvudet |
|
|
| x-dream |
Klart att man måste ha kaffe...Dricks mycket på jobbet så man piggnar till...
Dock är det inte det godaste kaffet precis...Sån där jävla selecta maskiner..:D :D
Kaffet man gör själv är godast..:disbelief |
|
|
| Pjox |
| kaffe smakar konstigt. Usch. Men det ser gott ut. Nästan så jag skulle vilja tycka om det :) |
|
|
| nekholm |
| Nepp. Irish Coffee nån enstaka gång, men det är sällan. |
|
|
| dj_hysterix |
| kaffet i min skola är så jävla god...det luktar så gott också! :) |
|
|
| -=Kotten=- |
| quote: | Originally posted by x-dream
Klart att man måste ha kaffe...Dricks mycket på jobbet så man piggnar till...
|
Behöver inga droger för att hålla mig vaken på jobbet.... :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Röstade NEJ!
Dricker kanske bara 5 koppar kaffe i månaden på jobbet.
Har inte förstått vitsen med unket(!) kaffe :rolleyes:
Tar hellre en läsk när jag är på kalas :p |
|
|
| Dioxys |
när jga ska dricka kaffe måste jag ha i en h***tes massa socker också
för att få det att smaka gott!
tycker det är lite onödigt så jag tar hellre oboy då eller om man nu måste ha i sig coffein, jolt cola? :rolleyes: |
|
|
|
|